|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Heb wat materiaal gehoord en het klinkt zeker veelbelovend dus een beetje voorbarig om nu al commentaar te geven op iets dat je nog niet hebt gehoord. !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
quote: Da's het hele punt... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
[quote]Op 25 november 2002 9:59 schreef Jenje het volgende: Hmm, die heeft zich dus de band in gewipt? /quote] Ze had al een relatie met Mark voordat ze in Sahara Dust terecht kwam... |
|
Mark en Simone hadden al iets toen Decipher nog niet eens uit was dus die opmerking van Jenje gaat nergens over... En ja, waarom ver gaan zoeken als je dichtbij huis ook al een geschikt iemand kunt vinden voor je band.... |
|
Dude, neem het niet zo serieus, ik loop te fokken Ik hoop voor Sahara Dust dat ze wel echt wat origineels doen met de muziek .. het genre waar ze zich in bevinden is behoorlijk leegepoept |
|
Hello allemaal vandaag hebben we een fotosessie gedaan, foto's zijn te zien op http://www.studiomystica.nl voorproefje: veel kijkplezier! :D Grtx Sahara Dust & Natascha www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
staan ze nou nog in het voorprogamma van Anathema 15 december ? ... ik ving van het weekend op dat nu autumn in het voorprogramma staat. |
|
quote:Dat hoop ik niet...ik vind Autumn een prima band, maar heb ze wel weer even gezien... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: Zoals met meer van dat soort bands, leuk voor een paar nummer en daarna kunnen ze mij gewoon net niet genoeg boeien... |
|
Autumn staat die avond in Tivoli stel dat het door zou gaan dan staat Sahara Dust er ook in ieder geval en zou Autumn gewoon ook voorprogramma zijn ofzo. Maar goed, 2 concerten op 1 dag lijkt me niet zo handig, wel? ik ga de 15e eerst na de 013, foto's maken van Sahara Dust, en daarna naar Tivoli voor Autumn en AF... druk dagje dus! www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
Kom ik u hier nu ookal tegen |
|
ze spelen naar mijn weten gewoon in het voorprogramma van anathema. Ik zie daar wel wat ik er van vindt hopelijk is het vernieuwend idd geen aftreksel You will never have, what i never had. |
|
quote: hehe, tja, we waren de foto's hier aant bekijken en toen ze online stonden vroeg de band om het meteen op een paar forums te posten Denk dat mensen SD wel als een AF aftreksel zouden kunnen beschouwen, heeft er gewoon erg veel van weg... Wel misschien een beetje jammer, maar vind het iig goed klinken en dat vind ik persoonlijk belangrijker... www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
quote:Ach Mark heeft er recht op om op AF te lijken. Eerst maar eens zien wat AF voor nieuw album brengt en of ze dan nog op zichzelf lijken |
|
idd Mark was voor een groot deel AF. Ben erg benieuwd hoe ze gaan klinken zonder de nummers van Mark. bla...bla...bla... |
|
quote: In ieder geval strakker I practice reversed alchemy: I turn money into crap |
|
quote: We gaan niet andere muziek maken om maar andere muziek te maken. Het SD werk kan muzikaal gezien worden als het derde AF hoofdstuk. Of AF zelf nog dergelijke muziek kan maken is hun probleem. |
|
Hoi Natascha Jou heb ik lang niet op het forum gezien. Heb je me mailtje laatst nog gehad? nou misschien tot ziens bij een concert of in het nieuwe seizoen bij een festival of zo |
|
Lijkt me niet meer dan logisch dat iemand die verantwoordelijk was voor een groot deel van de muziek in een band in z'n nieuwe band hiermee verder gaat... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
quote: De parallellen met Morten Veland van Sirenia zijn heel erg duidelijk... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Daar zeurt toch ook niemand over? !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
ga dan maar eens op andere fora kijken true disco chick |
|
quote:ja, computer was gecrashed en de nieuwe werkt nog steeds niet naar behoren, en erg druk... Tja, ik heb hier ook een paar CD's die erg veel lijken op andere bands, maar als ik het mooi vind maakt mij het niet uit. SD vind ik cool klinken dus dan vind ik het allang best! Idd even wachten waar AF mee aankomt... Toch heb ik er alle vertrouwen in! www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
HEUY!!!! Niet alles hoeft even origineel te klinken....als het maar vet is en het bij een live-optreden vet de pan uit springt. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |