|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Your gut feeling never ceases to amaze Grote pluim!!!! *plaatje werkt niet dus kan ze niet naast elkaar zetten.* [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 03-12-2002 2:14] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: hmm, daar heb ik toch mijn bedenkingen bij: idd goede band, klinkt allemaal goed alhoewel ze van mij gerust die cover van AF mogen achterwege houden: dat nr klinkt krachtiger dan hun eigen nrs en komt zo boven alle andere nrs te staan en het is jammer als een cover het beste nr van de band wordt die staat te performen. Anyhoe, ons yveske heeft dat toch goed gedaan gisteren met SD. "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
Ik beaam de woorden boven mij in de vorige 2 topics You will never have, what i never had. |
|
Ik vond het "I will survive" introotje op de piano voor de AF-cover wel heel subtiel |
|
Ik vond het optreden heel gaaf! Ik heb nu eigenlijk maar een vraag: wanneer komt de cd uit? I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Voor een eerste optreden was het wel aardig. Degene die Sahara Dust in het voorprogramma van Anathema heeft gezet heeft ze een grote dienst bewezen. Het geluid was niet helemaal goed afgesteld en de stem van de zangeres klonk van ver weg en met ontiegelijk veel galm. Je kon er echt geen woord van verstaan (op de eerte regel van de ballad na dan, iets met 'heart'). Maar da's lullig, want daar kan de band niets aan doen. De zangeres zat er af en toe wel een beetje naast. Zo te horen is wel ze klassiek geschoold, da's niet verkeerd natuurlijk. De toetsenist was super, daar hebben ze echt wat aan. De muziek lijkt op die van After Forever, maar is toch minder sterk, naar mijn mening. Ik hoop dat deze band nog groeit en er iets originelers uit voortkomt dan een tweede After Forever. Nou heeft Mark natuurlijk wel het nadeel dat hij een belangrijk gedeelte van After Forever was, en dat beide bands daarom ook op elkaar lijken qua steil en klank. Ben benieuwd wat er nu verder met deze band gaat gebeuren. Ik hoop in ieder geval dat ze er veel lol in hebben! |
|
quote:de demo komt in januari uit. Is wel al opgenomen maar moet nog afgemixt worden... De rest zal naar planning spoedig volgen... Vond het echt kei cool. Vooral super het hun 1e optreden was en dan meteen voor ca 750 man! (volgens de kaartverkoop) [Dit bericht is gewijzigd door Natascha op 17-12-2002 23:00] www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
Hmm, toch ff opmerken dat die 750 man er volgens mij NIET waren voor Sahara Dust |
|
quote: No offence maar, ik ben het met asherah eens. Ik waardeer eigen identiteit erg. Als ze zich ontwikkelen tot iets met een eigen sound (en al zeker geen covers spelen van AF) dan ziet het er al een stuk rooskleuriger uit. |
|
quote:Ehm...ik wel I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote:nee dat snap ik, maar er waren wel zoveel mensen en daar hebben ze wel voor gespeeld! Kan me wel slechter voorstellen! Verder, als je als net beginnende band een optreden in de 013 hebt is het toch meestal eerst in de batcave, en dan meteen de grote zaal is natuurlijk helemaal te gek! www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
quote: ik quote mijn eigen bericht omdat ik het daar nog steeds mee eens ben |
|
Verdomd goed eerste optreden! Deze band komt er wel! Daarna was het ook nog enorm gezellig! Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
De topicstarter heeft helemaal gelijk, eerst horen en dan geloven. quote: Ben ook vooral benieuwd naar haar stem , ze zal erg goed moeten zijn. Ok, haar uiterlijk heeft ze mee maar dat wisten we al wel langer dan vandaag . quote: Vond ik ook maar die indruk is nu wel wat afgezwakt. "Tussen droom en daad staan wetten in den weg en praktische bezwaren, en ook weemoedigheid, die niemand kan verklaren, en die des avonds komt, wanneer men slapen gaat. " - Elsschot |
|
quote: Ja maar hebben ze dat optreden voor elkaar gekregen door zich muzikaal te bewijzen of gewoon omdat Intermission dat geregeld had? Ik weet het antwoord wel. |
|
quote: Yep.. So do I. Wel gemakkelijk om je niet eerst hoeven te bewijzen en door vriendjespolitiek direct al in de 013 te mogen staan.. Ik vond het zelf niet slecht. Ons Yveske heeft dat heel goed gedaan. Ook de andere muzikanten zijn technisch zeker niet slecht. De zang was niet altijd even zuiver, maar het kind is nog maar 17 heb ik gehoord, dus dat komt wel in orde met wat stemtraining (en dictie, want je verstond geen woord van wat ze zong). Muzikaal is het langs geen kanten origineel, maar dat was wel te verwachten zeker. Slecht kan ik ze niet noemen, maar klaar om al in de 013 te staan, no fuckin' way.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Hmm, another WT?AF band. Ik bedank ... Wanneer komt er weer eens iets origineels op gothicmetal gebied? |
|
quote: HEUY!!!! Het gaat niet om de originalitiet.....als dat wel zo was waren er nog maar heel weinig bands....tegenwoordig spelen zoveel bands superstrak en goed, maar ze zijn niet origineel....het gaat uiteindelijk toch om een gevoel wat een band kan oproepen......origineel of niet. |
|
MAAR als een band klakkeloos de 'koplopers' van het genre opvolgt dan roept het geen enkele emotie op. |
|
quote: Hehe, ik kan wel raden waar jij tijdens het optreden naar kijkt... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Auch .. busted Heuy ... |
|
quote:Transmission of Mark zelf? Tja, hij heeft veel geluk met zijn connecties, denk dat er toch degelijk wat bands zijn die zouden willen dat ze zo'n connecties hadden! Verder heeft hij bij AF hard genoeg gewerkt om die connecties te krijgen, toch? En oke, misschien lijkt het nu nog op AF, maar als je straks de uiteindelijke CD's van AF en SD naast elkaar legt, zullen de verschillen wel degelijk gevonden worden. weet niet of het al vermeld was, maar Simone heeft nu bijna een jaar klassiek zangles en zingt ook in een koor. Vlak voor het optreden had ze ook een concert met dat... vind dat ze een zeer goede stem heeft, zoals ik al eerder zei, maar op het podium lijkt ze toch wel vrij onzeker over te komen... www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
quote:Dat vond ik ook (ze leek niet goed te weten waar ze haar handen moest laten )...maar ik denk dat dat wel over gaat! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
zoekfunctie werkt niet, bandnaam klopt niet eens, maar what the fuck: Below you will find a download link to a rare live recording of Post Aeternitatem (After Forever), recorded during a recent sold-out Sabbatum tour in Estonia. The song was specially re-arranged for the tour and sounds completely different from the original version of the track found on the "Sabbatum" CD! To download the MP3 file to your computer, please rightclick on the song title and choose "Save target as..."! http://www.sabbatum.com/audio/rondellus/holidays/afterforever.mp3? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |