IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Sahara Dust Vorige pagina
altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 26-05-2003 17:33 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2003 15:40 schreef Vintersorg het volgende:
Ik ben wel benieuwt naar het volgende After Forever album, zonder Mark.

Ik denk dat die toch relatief tegen zal gaan vallen (ik hoop het niet, maar ik denk het wel). Vergelijk de situatie bij Tristania, waarbij Morten Veland ook een groot deel van de muziek schreef.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Hollie!
Usericon van Hollie!
Posted 26-05-2003 18:45 by Hollie! Wijzig reactieProfiel van Hollie!Quote dit bericht

Nou, ik heb een paar nieuwe nummers gehoord, en die vind ik persoonlijk stukken beter dan het tot nu toe uitgebrachte werk... veel minder gothic georienteerd en veel meer de heavy metal kant op!

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-05-2003 18:46 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Af of Epica ?

Hollie!
Usericon van Hollie!
Posted 26-05-2003 18:47 by Hollie! Wijzig reactieProfiel van Hollie!Quote dit bericht

Van AF

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 26-05-2003 18:57 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Dar heb ik 1 nieuw nummer van gehoord maar ik was niet echt onder de indruk...

NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 26-05-2003 20:32 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

Ik was ook niet onder de indruk van hetzelfde nummer als Judge M. denk ik

Hollie!
Usericon van Hollie!
Posted 27-05-2003 17:28 by Hollie! Wijzig reactieProfiel van Hollie!Quote dit bericht

Tsja, ieder zijn ding... ik hou helemaal niet zo van die gothic metal muziekstroming (of hoe je het noemen wilt), misschien dat de nieuwe AF nummers me daarom meer aanspreken...

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 27-05-2003 19:18 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2003 18:57 schreef Judge M. het volgende:

Vertel ons meer!
Als ze kappen met dat gothic gedoe vind ik ze misschien eindelijk nog eens goed

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-05-2003 19:22 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2003 18:57 schreef Judge M. het volgende:

in hoeverre luistert men onbevooroordeeld naar After forever? Niet tegen jou gericht maar ik heb het idee dat die mark met z'n epica het meest sympathie krijgt omdat hij uit de band is gezet. ik ken verder helemaal niemand van die bands, ken ook de achtergronden niet en negeer alle berichten in de pers die over de split worden gepubliceerd.ik ga mij mening over beide bands volledig baseren op de muziek en kijk dan oom uit naar zowel het epica materiaal als nieuw after forever materiaal.

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com