|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik zeg ook: Ik gun het hem. Mark krijgt zijn zegje op ZM zeker wel hoor ... |
|
Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
ZM is geen aardschok, wij zijn neutraal qua bands. We willen iedereen aan het woord laten. |
|
Goh .. origineeeellll WIJ WAREN EERST !!! |
|
Indeed!!! ZM als trendsetter.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Hmm toch maar eens de Aardschok kopen .. eens kijken wat ze er van bakken ... |
|
weet iemand wannneer het album van epica uitkomt? Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
|
|
5 juni Release party volgende week 1 juni in de Bosuil Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
kijk es aan dat is al bijna Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
Euhhh, ik begrijp hieruit dat SD Epica is geworden Bazzio Attacks!!! |
|
quote: We hebben een winnaar! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Yep. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: And why. Bazzio Attacks!!! |
|
It sounds a wee bit more funky |
|
Ik vind aan de ene kant dat het Epica wel erg makkelijk wordt gemaakt, aan de andere kant wordt het Mark aangeboden, en hij zou idd gek zijn om die aanbiedingen af te wijzen. Daarbij heeft Mark zich bij AF al bewezen als goed componist. Dus ik vind het wel terecht. Hoop alleen wel dat ze een eigen stijl gaan ontwikkelen. Dat is weer makkelijk te bereiken voor Mark door de andere bandleden meer aan het 'woord' te laten. |
|
LOL... van de website: 'Ten slotte de bandnaam. Voor de band had die aanvankelijk twee bijzondere betekenissen. Het is allereerst een ode aan de band Kamelot, waarvan de leden enorme fans zijn. Epica is de titel van een van de CD’s. Daarnaast is Epica een oord in het universum waar alle antwoorden op de levensvragen te vinden zijn. Een betekenis die perfect aansluit op de strekking van de teksten. Onlangs kwam er nog een betekenis bij. Epica deed onlangs een optreden in België. Alles liep geweldig. Er gebeurde iets tussen de zaal en het podium. Het publiek scandeerde na afloop de bandnaam: ‘E-pi-ca, E-pi-ca.’ Het bekte uitstekend. De band wist toen helemaal zeker dat Epica de juiste keuze was geweest.' Mark wilde het gezeur rond Helena Michaelsen achter zich laten. Daarnaast klinke Epica een stuk beter Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Hmm, ik denk dat ie dat gezeur deels aan zichzelf te danken heeft (hij begint immers met moddergooien). |
|
Ik roep ook maar alleen wat ik heb vernomen... [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 26-05-2003 13:23] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Het is ook alleen maar mijn mening |
|
dus niet voor de publiciteit. of toch wel... Bazzio Attacks!!! |
|
Dat, Basje, is voor ons de vraag ... |
|
Ik ben wel benieuwt naar het volgende After Forever album, zonder Mark. |
|
In december brengen ze een MCD uit, of zo. Ben ook anders wel benieuwd. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |