IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Sahara Dust Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-05-2003 10:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik zeg ook: Ik gun het hem.

Mark krijgt zijn zegje op ZM zeker wel hoor ...

Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 26-05-2003 10:42 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 26-05-2003 10:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

ZM is geen aardschok, wij zijn neutraal qua bands. We willen iedereen aan het woord laten.

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 26-05-2003 10:44 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Aardschok heeft deze maand ook een interview met die Helena erin staan.. Waar zouden ze dat idee vandaan hebben..

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 26-05-2003 10:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Goh .. origineeeellll

WIJ WAREN EERST !!!

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 26-05-2003 10:45 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Indeed!!!
ZM als trendsetter..

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 26-05-2003 10:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm toch maar eens de Aardschok kopen .. eens kijken wat ze er van bakken ...

Edder
king from camelot
Usericon van Edder
Posted 26-05-2003 11:35 by Edder Wijzig reactieProfiel van EdderQuote dit berichthttp://www.edder.f2o.org

weet iemand wannneer het album van epica uitkomt?

Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 26-05-2003 11:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 26-05-2003 11:38 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

5 juni
Release party volgende week 1 juni in de Bosuil

Edder
king from camelot
Usericon van Edder
Posted 26-05-2003 11:42 by Edder Wijzig reactieProfiel van EdderQuote dit berichthttp://www.edder.f2o.org

kijk es aan dat is al bijna

Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor!

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 26-05-2003 13:09 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Euhhh, ik begrijp hieruit dat SD Epica is geworden

Bazzio Attacks!!!

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 26-05-2003 13:11 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2003 13:09 schreef bazzio het volgende:
Euhhh, ik begrijp hieruit dat SD Epica is geworden

We hebben een winnaar!

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 26-05-2003 13:12 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Yep.

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 26-05-2003 13:12 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2003 13:12 schreef Lord Morgoth het volgende:
Yep.

And why.

Bazzio Attacks!!!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 26-05-2003 13:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

It sounds a wee bit more funky

DCLXVI
Usericon van DCLXVI
Posted 26-05-2003 13:20 by DCLXVI Wijzig reactieProfiel van DCLXVIQuote dit bericht

Ik vind aan de ene kant dat het Epica wel erg makkelijk wordt gemaakt, aan de andere kant wordt het Mark aangeboden, en hij zou idd gek zijn om die aanbiedingen af te wijzen. Daarbij heeft Mark zich bij AF al bewezen als goed componist. Dus ik vind het wel terecht. Hoop alleen wel dat ze een eigen stijl gaan ontwikkelen. Dat is weer makkelijk te bereiken voor Mark door de andere bandleden meer aan het 'woord' te laten.

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 26-05-2003 13:21 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

LOL...

van de website:

'Ten slotte de bandnaam. Voor de band had die aanvankelijk twee bijzondere betekenissen. Het is allereerst een ode aan de band Kamelot, waarvan de leden enorme fans zijn. Epica is de titel van een van de CD’s. Daarnaast is Epica een oord in het universum waar alle antwoorden op de levensvragen te vinden zijn. Een betekenis die perfect aansluit op de strekking van de teksten. Onlangs kwam er nog een betekenis bij. Epica deed onlangs een optreden in België. Alles liep geweldig. Er gebeurde iets tussen de zaal en het podium. Het publiek scandeerde na afloop de bandnaam: ‘E-pi-ca, E-pi-ca.’ Het bekte uitstekend. De band wist toen helemaal zeker dat Epica de juiste keuze was geweest.'

Mark wilde het gezeur rond Helena Michaelsen achter zich laten. Daarnaast klinke Epica een stuk beter

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 26-05-2003 13:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm, ik denk dat ie dat gezeur deels aan zichzelf te danken heeft (hij begint immers met moddergooien).

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 26-05-2003 13:22 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Ik roep ook maar alleen wat ik heb vernomen...

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 26-05-2003 13:23]

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 26-05-2003 13:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Het is ook alleen maar mijn mening

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 26-05-2003 13:24 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

dus niet voor de publiciteit.

of toch wel...

Bazzio Attacks!!!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 26-05-2003 13:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dat, Basje, is voor ons de vraag ...

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 26-05-2003 15:40 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Ik ben wel benieuwt naar het volgende After Forever album, zonder Mark.

DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 26-05-2003 15:51 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

In december brengen ze een MCD uit, of zo. Ben ook anders wel benieuwd.

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com