|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
vrij basic, dat nieuwe album, wel helder, maar de verwachtingen lagen bij mij wel hoger signature |
|
+1 ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
bij mij Litany, Revelations op 2 en dan 2 EPs signature |
|
Impressions in Blood vond ik een enorm sterke plaat, dus de verwachtingen voor de nieuwe lagen hier al een stuk lager. Morgen eens een luisterbeurt geven. Faustian Spirit of the Earth |
|
Apart plaatje dit Necropolis. Op Impressions in blood koos Vader voor een wat breder geluid. Meer experiment, meer melodie en soms zelf een klein beetje episch. Gek genoeg hebben ze zich op Necropolis geheel ontdaan van poespas. Dit album is heel erg back-to-basics. En ik kan me goed voorstellen dat daar een hoop kritiek op komt. Ik was in de eerste instantie ook teleurgesteld dat de lijn van Impressions in blood niet doorgezet werd. Maar na wat meer luisterbeurten, waarvan 1 loeihard in de auto, moet ik mijn mening toch herzien. Necropolis is namelijk niet speciaal...maar wel heel erg LEKKER. Het klinkt allemaal enorm old school, de liefde voor oude metal komt ook duidelijk naar voren. D'r zit een drive in dit album die botten kan breken en de speelvreugde is gewoon aanstekelijk. Tel daar de erg sterke songs bij op en de lekkere frisse agressie...dan heb je mij al gewonnen. Ofwel, zoek je naar vernieuwing en word je graag verrast dan moet je de nieuwe Vader links laten liggen. Maar hou je van old school death metal met sterke songs en word je graag verast dan kun je Necropolis met een gerust hart uit de schappen plukken. Ik ben er in ieder geval erg blij mee. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Mooie uitgebreide beschrijving, je hebt mij in ieder geval benieuwd gemaakt. Binnenkort maar is luisteren. |
|
Heb hem vandaag twee keer beluisterd en vind er werkelijk geen bal aan. Sterke songs? Die hoor ik toch niet echt, naast de opener Devilizer en enkele stukken uit Impure, Rise of the Undead en We Are The Horde. De rest is imo pure vulling. De leukste songs vind ik dan nog de covers van Venom en Metallica, zegt genoeg. Faustian Spirit of the Earth |
|
Het zou ook schokkend zijn geweest als jij en ik dezelfde mening zouden delen. Dus alles is nog gewoon zoals het hoort. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Hehe +1 |
|
quote: Hehehe, ik wacht al op het moment dat onze meningen eens overeenstemmen Faustian Spirit of the Earth |
|
Gewoon weer goeie ouwe vader, kwaliteit altijd verzekerd, vind Impressions In Blood inderdaad beter. Maar mij hoor je niet klagen, deze is alleszins stukken beter dan wat Amon Amarth vorig jaar mee naar buiten kwam. Verlekkerd op dood metaal |
|
Bwuaaaah, ik vond Twilight of the Thunder God wel een fijne plaat, maar de vergelijking tussen AA en Vader gaat niet echt op vind ik. Faustian Spirit of the Earth |
|
Treffende vergelijking zeg! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
enkele behoorlijk sterke nummers op deze plaat signature |
|
In eerste instantie vond ik de nieuwe nummers op hun myspace niet zoveel aan, maar toch maar de nieuwe cd gekocht en hij bevalt me eigenlijk wel. |
|
Vader was vet live buiten verwachting signature |
|
Haha dat statief Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Faustian Spirit of the Earth |
|
Nieuw album? Nieuwe zomerfestivals? BEEST Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ze staan al op Hellfest in ieder geval Faustian Spirit of the Earth |
|
Opvallende move van Vader. Dat voor het aankomende album overduidelijk wordt teruggegrepen op de demo uit 1990 (met het oude logo erbij), wijst hopelijk niet op een gebrek aan inspiratie... |
|
ai ai ai ai signature |
|
Zwakker dan Necropolis zal het wel niet worden zeker? [Dit bericht is gewijzigd door cataclysm child op 15-01-2011 16:52] Faustian Spirit of the Earth |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |