IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Het almachtige Vader topic!! Vorige pagina | Volgende pagina
Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 20-08-2005 15:21 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

In an April 2005 interview with AbrasiveRock.com, VADER guitarist Mauser elaborated on Doc's "weaknesses," stating, "He had a problem with alcohol and this is the problem. Maybe in the future, if he will be alright, he may be back in the band. Maybe someday. We will see what happens."

..dat hebben ze gezien dus... balen.


Bruce Banner


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 20-08-2005 15:22 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Ja daarom toch best een shock. Gave band, en hij hoorde erbij


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 20-08-2005 15:23 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Was verdomme één van de beste metal drummers. R.I.P.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Disciple
Usericon van Disciple
Posted 20-08-2005 15:49 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Neeeee! Doc!


oscura
Usericon van oscura
Posted 20-08-2005 16:13 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht



.............


carcasstrid


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 20-08-2005 16:14 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

'ndeed.


Bloodied by the thorns beside the leaves


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 20-08-2005 16:15 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Godver. Er gaan veel te veel goeie muzikanten dood de laatste tijd


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 20-08-2005 23:45 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

NP;LITANY;


Dat kickdrum geluid!







rip DOC


Suck my piss


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 21-08-2005 0:09 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Ik las dat ie ook een Heroine probleem had...



RIP


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 21-08-2005 0:42 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Wie?


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 21-08-2005 0:45 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Sinterklaas


...Oh nee Die is nog niet dood!


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


renYek
Usericon van renYek
Posted 21-08-2005 13:34 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

Ik las het ook ja, erg triest


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-08-2005 13:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2005 23:45 schreef skullfuck het volgende:
;LITANY;


Dat kickdrum geluid!









So much that it means to me


signature


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-08-2005 13:52 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2005 15:30 schreef Cathalised het volgende:
..hij is een tijd terug vader geworden..

dit maakt het natuurlijk des te erger. zonde dat zo een talentvolle drummer (en vader dus) niet van de drogerende troep af kon blijven.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 21-08-2005 13:52]


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 21-08-2005 15:48 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Tragisch... ik was eerlijk gezegd helemaal niet op de hoogte van zijn alcohol- en heroineproblemen, 35 jaar.. fuck...

De laatste keer dat ik Vader live gezien heb was tevens een van de beste optredens die ik ooit gezien heb, op Wacken 2003, zaterdag na middernacht ergens..



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 21-08-2005 15:58 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Hij had drugsproblemen ja. Toen Vader in de 013 met een invaldrummer speelde (die gast van Yattering geloof ik) wist de zanger dat ook te vertellen (hij legde ff uit waarom Doc niet achter de drumkit zat).

Triest hoor. Lijkt wel een drummerkwaal te zijn (Sandoval, Barker, Doc....). Jammer dat je je leven zo kunt vergooien, en echt kut voor zijn gezin.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 21-08-2005 18:14 by judge paul Wijzig reactieProfiel van judge paulQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik heb in '96 een keer met hun gespeeld. Ik kreeg toen een hijsje van Doc's hasjpijpje. Ik werd er zo lijp van dat ik me afvroeg wat er in zat. Een paar uur later moesten we spelen, en uiteraard..... Ik was niet bij te houden voor de rest van mijn (toenmalige) band....

Jammer van Doc.... Moge hij in vrede rusten , en ik wens zijn achterblijvers het allerbeste toe.


san miguel
wankspankklankyank
Usericon van san miguel
Posted 22-08-2005 10:02 by san miguel Wijzig reactieProfiel van san miguelQuote dit berichthttp://www.toxocara.com www.prostitutedisfigurement.com

jammer



madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 22-08-2005 11:18 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Ik heb ze in '99 nog op Dour zien spelen, één van de beste optredens in die tent.Een pletwals van een concert!

Erg spijtig voor Doc en zijn nabestaanden, hij was beter van de drugs afgebleven...


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-08-2005 0:50 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Echt weer een verlies voor het deathmetal genre...Vader schijnt toch een tijd lang het beste Poolse exportproduct te zijn geweest bijv. mede door hem uiteraard.

Doc was al jaren aan de bruin en eigenlijk is het knap dat hij het dan nog zo lang heeft volgehouden; het gerucht ging zelfs dat hij daarom zo'n goede drummer is geworden; drummen was het enige dat hem van zijn verslaving afhield of in ieder geval ermee om liet kunnen gaan; de band en drummen in het bijzonder hielden hem dus eigenlijk in leven.

Kort door de bocht maar ga maar na: Hij stapt uit Vader om vader te zijn en sterft vrijwel meteen, ondanks een kind & gezin...

Nu speelt hij drums in de allstar metalband samen met bassist Cliff Burton, Chuck Schuldiner op solo en Dimebag Darrel op slag
samen met Paul Baloff en Quorthon op zang ofzo....RIP



[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 23-08-2005 0:54]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 23-08-2005 11:15 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

Zwaar naad dat al deze helden allemaal maar doodgaan opeens.

Doc ik heb van je drumspel genoten, R.I.P.


This is Zodiac speaking...


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 23-08-2005 12:26 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Vader rules...lullig voor de ex drummer Doc..Shit hapens..trouwens ook Behemoth uit Polen is goe Alle albums vers in Polen gekocht..you have to visit the band swhere the roots lay..

Oden god of ships, axes speers and swords.
Guide us trough the storm that weeps...And in brutal war ( Amon amarth)


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 23-08-2005 12:33 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Ik wordt oud, mis te veel.... Best kut, hij was een kickass drummer. Helemaal lullig voor zijn gezin.

Zet Wings nog maar eens op...

[Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 23-08-2005 12:34]


Bazzio Attacks!!!


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 23-08-2005 14:12 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2005 12:26 schreef Vikingblöd het volgende:
Vader rules...lullig voor de ex drummer Doc..Shit hapens..trouwens ook Behemoth uit Polen is goe Alle albums vers in Polen gekocht..you have to visit the band swhere the roots lay..

Oden god of ships, axes speers and swords.
Guide us trough the storm that weeps...And in brutal war ( Amon amarth)
Ben je nou zo dom of doe je nou zo dom...
Anyway, dat hij er nou niet meer is is wel jammer maar wees blij voor hem dat ie z'n strijd niet meer hoeft te voeren. Ik heb er respect voor als mensen besluiten niet meer verder te gaan. Ja, ik denk dus aan zelfmoord.


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-08-2005 14:48 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Eigen schuld, dikke bult.


Vader is wel heersch verder.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen