|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Vader is een goede band. Hmm, Vader komt dit weekeinde hier in mijn nieuwe woonoord. Tof. |
|
donderdag in de baroeg maar ja ik ga dan natuurlijk voor monstrosity |
|
Ik vraag me af wat er hier nog meer bij kwam. Ik geloof niet veel boeiends. Dat was geloof ik dus de reden dat ik waarschijnlijk niet ga. |
|
Ik heb geen rooie cent meer Gelukkig mag ik morgen weer op sollicitatiegesprek. |
|
houwitser, dying fetus en nog meer bands. best wel leuk bakje herrie bij elkaar |
|
Oh ja, da's waar. En de enige band die ik dus wilde zien is Vader. Dying Fetus was op Wacken, en Houwitser is een berg kutherrie. |
|
Vader |
|
De Profundis, ja. Touché, pussycat! |
|
op summer-breeze festival vorige week roeleerden ze heftig in ieder geval, aarader voor een ieder die ze nog niet gezien heeft Let´s bring back the METAL |
|
quote: Hmm, ik vond Litany een beetje eentonig. Wel goed (Xeper!!!!!! ), maar zeker niet 't hoogtepunt. Da's eerder De Profundis: HEERSCH. Verder vinnik de nieuwe nummers op Reign forever world echt waanzinnig goed. Met name Reign Forever World en Priviledge of the Gods. Als ze die nou voor Revelations hadden bewaard dan was Revelations zeker een van de beste DM platen ooit geweest (nu ook al niet mis!!) Verder zijn die covers op RFW ook erg vet, met name Total Desaster heerst de pan uit. Black to the Blind had een wat mindere productie IMO, waardoor een nummer als Carnal niet zo vet klinkt als de Live versie (ook op RFW) verder wel sterke plaat. en Live zijn ze denk ik een van de beste band die ik ooit gezien heb. Vader gaat zeker nooit vervelen, dussssssss én donderdag Baroeg, én zaterdag Biebob Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
Live in Japan Black to the Blind De Profundis The Ultimate Incantation vind ik de beste VADER albums het nr. Sothis is machtig de nieuwe schijf eens beluisterd in de winkel, maar dat viel eigenlijk tegen, dus niet gekocht schitterende live groep! al verschillende keren gezien en telkens onder de indruk!!! |
|
Kan iemand mij vertellen hoe de cd van Vader heet met allemaal nummers erop van andere artiesten? Alvast bedankt. -------------------------------------------------------------------------------- you say you're men, we know you're cowards |
|
Tis weer bijna Vader tijd... |
|
quote: Weet niemand dit?????? you say you're men, we know you're cowards |
|
quote: Heb geen idee waar je het over hebt? Je bedoeld een cover CD? Volgens mij bestaat die niet... |
|
Vader-Future of the Past 1996 SYSTEM SHOCK RECORDS 1. Outbreak of evil-SODOM 2. Flag of hate-KREATOR 3. Storm of stress-TERRORIZER 4. Death metal-POSSESSED 5. Fear of napalm-TERRORIZER 6. Merciless death-DARK ANGEL 7. Dethroned emperor-CELTIC FROST 8. Silent scream-SLAYER 9. We are the league-ANTI-NOWHERE LEAGUE 10. I.F.Y.-DEPECHE MODE 11. Black sabbath-WIE DENK JE? [Dit bericht is gewijzigd door Legatius op 27-02-2003 11:28] Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Goh, die heb ik gemist... Wel vet nummer van Depeche Mode trouwens, die staat ook op een single/EP. |
|
quote: Bedankt man!!! , die zocht ik. you say you're men, we know you're cowards |
|
Ik heb ze gezien in het voorprogramma van Morbid Angel en die drummer kickt ass. Die slaat alles gewoon. They will have been reduced to the status of domestic animals. http://www.cyphercore.com |
|
quote: Doc behoort tot de beste van de wereld vind ik. |
|
quote: Hmm, dan heb je ook vast gezien dat Pete hem er vierkant, rond en in een driehoekje op zijnkopachterstevorenbinnenstebuiten uit rost? Doc is zeker niet slecht maar Pete rules!!! (en dan gaat het niet om de muziek die beide bands maken) www.extremesportdrumming.com Dit jaar is Reno verkozen tot swerelds snelste DB drummer. (drumt momenteel bij Vile te zien op 15 maart te Schagen en 16 Maart in de 013 - Violating Europe Tour) |
|
quote: Baas boven baas |
|
Toch maar een iets uitgebreidere reactie van mijn kant. Die demo ken ik niet. "The Ultimate Incantation" is een leuke plaat, maar rammelt hier en daar nog wat (ook productioneel). "Sothis" is een te gekke mini. "De Profundis" heerst de pannen van het dak. "Future of the Past" is leuk. Zo laten ze bijvoorbeeld Sodom ("Outbreak of Evil") horen hoe het had gemoeten. Enige nadeel is dat alle nummers klinken alsof ze vreselijk haast hadden om de studio uit te komen. "Black to the Blind" vind ik ook een sterke plaat. Ik heb "Litany" wel eens geleend van iemand, maar ik vond dat ze toen teveel van hun oude riffs opnieuw gingen gebruiken. En tja, die had ik al. Sindsdien heb ik niets nieuws meer van ze geluisterd. Liveplaten van een dergelijke band vind ik onzin; je moet ze gewoon live zien (en horen). Dat is een erg sterke kant van deze band. Ze spelen niet alleen vrij strak, ze hebben hun geluid ook voor elkaar (mede dankzij hun geluidsman, natuurlijk). Vanaf vlak na het begin van het eerste nummer een puik geluid. Dat hoor je niet vaak bij een deathmetalband. Touché, pussycat! |
|
Ik vond persoonlijk The Ultimate Incantation wel een van hun beste, maar ja...dat is een stukje nostalgie denk ik (was een van m'n eerste death metal platen). "Reign Carrion"!!!! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |