|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
signature |
|
dit is fukkin Vader!!! signature |
|
signature |
|
De releasedatum van de nieuwe cd is 12 augustus. De hoes ziet er als volgt uit: |
|
Demo days re-visited. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Aparte hoes. Vind hem niet echt mooi. Maar gaat om de muziek natuurlijk. Ben benieuwd |
|
raaaagh, vette plaat Lord of Thorns... DAMN, zelden iemand zo snel horen raggen. Peter ragt rappers naar huis signature |
|
quote: Hilarisch!! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
schrikwekkend ook signature |
|
straks interview met Peter. Iemand die een vraag wil voorschotelen? signature |
|
Hmmm iets over de constante line-up wisselingen ofzo? Was de duidelijk handgetekende cover een bewuste keuze voor een old school stijl? (Zal wel zo zijn gezien de titel.)Verwachten ze nog problemen gezien de nazi connotaties van reich in de titel en die rood witte doeken op de cover? |
|
dat laatste is idd een goeie, wordt genoteerd! signature |
|
(Niet over dat interview.) Hahaha, hoe bewust is eigenlijk deze topictitel ooit gekozen? En het is toch echt "De almachtige vader" Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik wilde meezemelen maar het is ook gewoon de topic. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Nanananana! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: OFFDETOPIC!! Ik vind het wel een mooie hoes eigenlijk. [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 30-06-2011 20:04] Subtiel kamerolifantje |
|
quote:Ik ook, jammer van dat bandlogo. quote:Zijn ze nu voorprogramma op die tour met Gorgoroth? |
|
Vader - come and see my sacrifice: |
|
Klinkt goed! |
|
Uitstekend nummer ja, deed het live ook al erg goed. Faustian Spirit of the Earth |
|
beste nummer van de nieuwe plaat Return to the Morbid Reich en I Had a Dream zijn ook toppers de rest is gewoon goed signature |
|
http://www.facebook.com/vader?v=app_178091127385#!/vader?v=app_178091127385&closeTheater=1 Nog een 'nieuw' nummer. Bevalt me weer prima Faustian Spirit of the Earth |
|
Bijna de nieuwe plaat afgeluisterd en bevalt me prima. Straks nog maar een keer. |
|
interview met Peter bijna af signature |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |