|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat is het eerste waar ik altijd naar toe ga de merch. Maar we raken offtopic SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
ik blijf me iedere keer maar verbazen.. Vader is een van de weinige bands (vind ik) die van ieder album een meesterlijke plaat maken!! (okay, the beast was een beetje een inzinking, maar lang geen ramp!) Ook de allerniewste.. wat een plaat!! Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
De nieuwe plaat is inderdaad erg goed, maar je merkt wel dat Vader stijllistisch begint te stagneren en je mist het massieve drumgeluid van Doc... Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: Jij naarling On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Die art of war is geweldig alleen ja mocht nog van mij nog wel 2 nummers bij. Hij vliegt voorbij. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Ja inderdaad, een kwartier is net te kort! Ik kan bijna niet wachten op een volgende. |
|
Wat is trouwens een Vader-achtige death metal band? |
|
Vader uber alles respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
eentonig, standaard en saai alleen die drum wil nog wel eens lache klinken, wat een kutband If you don't use mammal sauce, you might as well be gay :"( |
|
quote: Op het gevaar af geslacht te worden: Slayer, Develyn, Malevolent Creation? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik ga niet met de wandelende metal-encyclopedie in discussie. Maar wel even off-topic: Wanneer gaan we zuipen voor je vertrek, prutser ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Moeten we wel snel wezen, zoals ik al gezegd had Ik heb eventueel onder voorbehoud nog een gaatje in mijn agenda vrijdag a.s., dus laat maar horen! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Dan gaan we vrijdag Eindhoven in. Ik heb dan ook wel een borrel bij m'n nieuwe baas in Eindhoven, maar als je wat later op de avond komt, gooi ik je zaterdag op de trein voor m'n repetitie. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Zal het vrijhouden dan. Druk druk druk. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Doe maar. Bier bier bier. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Zoals altijd smaakvol artwork; doet me denken aan Septic Flesh - Sumerian deamons. Hier kun je een nieuw nummer Warlords checken: http://www.massive-music.pl/multimedia/vader-warlords.mp3 [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 03-07-2006 22:31] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
behoorlijk suf riffwerk op dit nummer "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
klinkt lang niet slecht Faustian Spirit of the Earth |
|
Vet nummer! Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
|
|
Vandaag Impressions In Blood gekocht, en ik heb er alles behalve spijt van. Godver, wat rost dit toch weer heerlijk Vader zoals het hoort. Komt zeker in m'n jaarlijstje ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Cd heerst inderdaad heel erg. Denk dat ik hem eerdaags toch maar ga halen. |
|
quote: Nu nog het Vader computer spel Nieuw clipje: Vader Post "Controversial" New Video to MySpace Candlelight USA has posted to its official My Space page the new video from VADER. The controversial clip can be viewed by bringing your browser to www.myspace.com/candlelightrecordsusa and clicking on the "video" section (located under the label's phoenix logo on the upper left-hand side of the page). VADER's new album “Impressions in Blood” is in stores now and available via Candlelight USA's web store at www.candlelightrecordsusa.com The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |