MBMarduk |
Este usuario está muerto. Q.E.P.D. |
|
|
|
Posted 04-08-2003 18:57 by MBMarduk |
|
|
Ff mensen uit het W:O:A '03 topic quoten:
quote: Op 3 augustus 2003 17:42 schreef Kramy het volgende:
In Flames was overduidelijk het beste van Wacken!
....
Vader komt op nummer 2, zeer strak! die drums! Ze speelde Xeper, Wings en CARNAL! Van Vader en In Flames heb ik flink wat nekpijn overgehouden.
....
...maar ja, kramy is een In Flames groupie
quote: Op 3 augustus 2003 18:00 schreef MBMarduk het volgende:
V A A A A D E E E E R R R R r r r r ! ! ! ! ! !
Bwahahah!!! VADER blies alles en ie-der-een van het podium godvrrrdoeme! Nooit maar dan ook NOOIT eerder een optreden zo strak en 100% intens meegemaakt. Het waren geen muziekanten maar prof-athleten die een vlekkeloos setlist ten gehore brachten (o.a. "Wings" & "Silent Empire" ) Ze hebben dan ook vanaf vanacht 1:15u mijn diepste respect. HULDE!
...
quote: Op 3 augustus 2003 19:38 schreef Valorian666 het volgende:
....echter enkele
verrassingen hebben mijn mening bijgesteld..
Allereerst de beste optredens van Wacken:
VADER! - .. fuckin' hell.. dit was echt extreem goed, ik ken de band nauwelijks en een of enkele concerten in 013 hebben mijn interesse nooit aangewakkerd, maar hier speelden ze wel erg strak! Daarnaast was het een van de weinige bands die ik wilde zien die niet totaal zat op het podium stonden ..
...
quote: Op 3 augustus 2003 22:01 schreef Frietbal het volgende:
Beste band was duidelijk Vader.
Ongeloofelijk strak en goed gespeeld!
Hulde!
quote: Op 3 augustus 2003 22:16 schreef Sjaan het volgende:
...En VADER was über, zo fucking fantastisch, kan death metal beter? NEE! Helemaal vooraan mezelf helemaal aan gort geheadbangd, VADER was de terechte afsluiter op een geslaagd wacken feest!...
quote: Op 3 augustus 2003 22:48 schreef Phaestus het volgende:
VADERRRR!!!!!!!!!!!!!!!!
grandioos einde van een grandioos festival.. ...
quote: Op 4 augustus 2003 9:04 schreef Zenial het volgende:
...
Vader (sodefuckingju wat strak. Heerlijk om te zien. Waardige afsluiter van Wacken)
...
quote: Op 4 augustus 2003 12:56 schreef Gunman het volgende:
Ik ben niet de enige die Vader stukken feller vond dan Slayer
...maar da's makkelijk met zo'n Slayeresque promillage
quote: Op 6 augustus 2003 16:53 schreef Imotep het volgende:
Ik ga niet alle bands bespreken die ik bezien heb. De hoogtepunten:
1. VADER!!! Wat een geniale band, ik had ze in de baroeg ook live gezien, maar dit optreden sloeg alles. Ze bliezen gewoon alle bands weg. Zo strak, zo snel. Zo goed, met fantastische nummers als: Xeper, Sothis (this is our last one, so this must be Sothis), Reign forever world, enz.
Verder nog even melden dat ik voor W:O:A Vader al 3x eerder had gezien en ze mij nog nooit hadden kunnen overtuigen, ik verwachte dan ook 3 tracks gelaten aan te horen, beleefd klappen om daarna af te taaien.
MAARNEE! het was alsof hun strakke, brute optreden de bewustzijn van de toeschouwer als het ware "erin suckte" zodat je met een open mond en wijd gesperde ogen bleef brabbelen "Wooooowwww!"
[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 06-08-2003 17:48]
|