IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Het almachtige Vader topic!! Vorige pagina | Volgende pagina
Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 27-02-2003 18:40 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Litany is voor de allerbeste... Die heeft echt zo'n vette productie en vet muziekaal vakmanschap!


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 27-02-2003 22:04 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2003 18:40 schreef Inside-Lie het volgende:
Litany is voor de allerbeste... Die heeft echt zo'n vette productie en vet muziekaal vakmanschap!

Onmogelijk om dit tegen te spreken
Da's zo'n schijf waarop je al je agressie kwijt kan, het vloeit gewoon mee met de muziek, en wat voor muziek


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 27-02-2003 23:41 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Op album ben ik geen fan, maar live staan ze als een huis !!

Ik vind vooral hun oude werk wel te pruimen, vooral die covers. Ik vind een album als litany verre van slecht maar het is niet direct mijn stijl.


Ik, Wil Schuurman


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 28-02-2003 9:30 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 27 februari 2003 23:41 schreef Snagger het volgende:
Ik vind een album als litany verre van slecht maar het is niet direct mijn stijl.


Tssssj


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 28-02-2003 11:06 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Vader is een band waar ik geen genoeg van krijg. Ik geloof dat ik ze inmiddels al een keer of 10 gezien heb. Superstrak!


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 28-06-2003 18:43 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

bassist is pleite, en vervangen door ex-Behemoth bassist Novy


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 28-06-2003 21:31 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

De cd wordt nagelevert en ik begin ongeduldig te worden!
(De profundis/Future Of The Past)


Grom
>4&X
Usericon van Grom
Posted 28-06-2003 21:34 by Grom Wijzig reactieProfiel van GromQuote dit bericht

gewoon lekkere oerdegelijke death metal


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 04-08-2003 18:57 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Ff mensen uit het W:O:A '03 topic quoten:

quote:
Op 3 augustus 2003 17:42 schreef Kramy het volgende:
In Flames was overduidelijk het beste van Wacken!
....

Vader komt op nummer 2, zeer strak! die drums! Ze speelde Xeper, Wings en CARNAL! Van Vader en In Flames heb ik flink wat nekpijn overgehouden.
....



...maar ja, kramy is een In Flames groupie

quote:
Op 3 augustus 2003 18:00 schreef MBMarduk het volgende:
V A A A A D E E E E R R R R r r r r ! ! ! ! ! !

Bwahahah!!! VADER blies alles en ie-der-een van het podium godvrrrdoeme! Nooit maar dan ook NOOIT eerder een optreden zo strak en 100% intens meegemaakt. Het waren geen muziekanten maar prof-athleten die een vlekkeloos setlist ten gehore brachten (o.a. "Wings" & "Silent Empire" ) Ze hebben dan ook vanaf vanacht 1:15u mijn diepste respect. HULDE!
...


quote:
Op 3 augustus 2003 19:38 schreef Valorian666 het volgende:
....echter enkele
verrassingen hebben mijn mening bijgesteld..

Allereerst de beste optredens van Wacken:

VADER! - .. fuckin' hell.. dit was echt extreem goed, ik ken de band nauwelijks en een of enkele concerten in 013 hebben mijn interesse nooit aangewakkerd, maar hier speelden ze wel erg strak! Daarnaast was het een van de weinige bands die ik wilde zien die niet totaal zat op het podium stonden ..
...


quote:
Op 3 augustus 2003 22:01 schreef Frietbal het volgende:
Beste band was duidelijk Vader.
Ongeloofelijk strak en goed gespeeld!
Hulde!


quote:
Op 3 augustus 2003 22:16 schreef Sjaan het volgende:
...En VADER was über, zo fucking fantastisch, kan death metal beter? NEE! Helemaal vooraan mezelf helemaal aan gort geheadbangd, VADER was de terechte afsluiter op een geslaagd wacken feest!...



quote:
Op 3 augustus 2003 22:48 schreef Phaestus het volgende:
VADERRRR!!!!!!!!!!!!!!!!

grandioos einde van een grandioos festival.. ...



quote:
Op 4 augustus 2003 9:04 schreef Zenial het volgende:
...
Vader (sodefuckingju wat strak. Heerlijk om te zien. Waardige afsluiter van Wacken)
...


quote:
Op 4 augustus 2003 12:56 schreef Gunman het volgende:
Ik ben niet de enige die Vader stukken feller vond dan Slayer

...maar da's makkelijk met zo'n Slayeresque promillage

quote:
Op 6 augustus 2003 16:53 schreef Imotep het volgende:
Ik ga niet alle bands bespreken die ik bezien heb. De hoogtepunten:

1. VADER!!! Wat een geniale band, ik had ze in de baroeg ook live gezien, maar dit optreden sloeg alles. Ze bliezen gewoon alle bands weg. Zo strak, zo snel. Zo goed, met fantastische nummers als: Xeper, Sothis (this is our last one, so this must be Sothis), Reign forever world, enz.



Verder nog even melden dat ik voor W:O:A Vader al 3x eerder had gezien en ze mij nog nooit hadden kunnen overtuigen, ik verwachte dan ook 3 tracks gelaten aan te horen, beleefd klappen om daarna af te taaien.
MAARNEE! het was alsof hun strakke, brute optreden de bewustzijn van de toeschouwer als het ware "erin suckte" zodat je met een open mond en wijd gesperde ogen bleef brabbelen "Wooooowwww!"


[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 06-08-2003 17:48]


Griffin
Usericon van Griffin
Posted 04-08-2003 19:16 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

heerscht maar toch ging ik op wacken voor sonata


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 04-08-2003 19:27 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

ging ook naar sonata op wacken ookal vond ik vader beter, maar die had ik al stuk of 5 keer gezien en zal nog veelvaker in het concert boekje voorkomen dus kon best keer missen


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 06-08-2003 0:35 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:

05.08.2003

New record on www.vader.pl!!!
Yesterday's number of visitors surpassed all of our expectations- 3836!!! It's simply unbelievable, stay vaderized! Thanx on behalf of the band!


Hoe zal dat nou ineens komen?


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 06-08-2003 0:39 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Ik hoop dat ik naar x-mass ga.
En een van de weinige death metal bands ga zien, die ik echt geweldig vind!
VADERRRRRRRRRRRRRRRR


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 06-08-2003 12:23 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2003 18:57 schreef MBMarduk het volgende:
..., ik verwachte dan ook 3 tracks gelaten aan te horen, beleefd klappen om daarna af te taaien.
MAARNEE! het was alsof hun strakke, brute optreden de bewustzijn van de toeschouwer als het ware "erin suckte" zodat je met een open mond en wijd gesperde ogen bleef brabbelen "Wooooowwww!"


Zo was het inderdaad ja. En we zouden maar een kwartiertje kijken... en toen was het ineens al voorbij en 40 min later...


No regrets and no remorse...


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 24-11-2003 22:02 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

Vader gaat in juni, als hun nieuwe CD uit is, op tour met Blood Red Throne en Naglfar... leuk nieuwtje hé...


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 24-11-2003 22:04 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

Oja, Malevolent Creation gaat ook mee op die tour, en die nieuwe CD van Vader gaat Spiritual Disease heten en komt uit op Metal Blade Records in mei/juni.

[Dit bericht is gewijzigd door ~Narsil op 24-11-2003 22:04]


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 24-11-2003 22:06 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Dat volledige album belooft, die MCD is echt bruut zeg. Nu moet ik me revelations nog eens zien aan te schaffen en nog een hoop ouder werk van deze heren.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Ielsch
Usericon van Ielsch
Posted 25-11-2003 18:23 by Ielsch Wijzig reactieProfiel van IelschQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2003 22:02 schreef ~Narsil het volgende:
Vader gaat in juni, als hun nieuwe CD uit is, op tour met Blood Red Throne en Naglfar... leuk nieuwtje hé...


zozozozozo das een HEEEL leuk nieuwtje 3 super vette bands



skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 25-11-2003 18:51 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 27 februari 2003 18:40 schreef Inside-Lie het volgende:
Litany is voor de allerbeste... Die heeft echt zo'n vette productie en vet muziekaal vakmanschap!


klopt alleen de productie is toch een beetje TE denk ik..met name de bassdrums..een beetje overdone.

De Profundis is denk ik het gaafste was ze uitgebracht hebben...die laatste was een herhaling en klonk erg saaaaaai. Ben benieuwd wat ze op hun volgende plaat gaan doen....live hoef ik ze niet meer te zien...heb ze een beetje afgeschreven sinds de eerste editie van Noordschok festival...volgend jaar spelen we extra lang..nooit weer gezien in grunn..


Suck my piss


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 25-11-2003 18:54 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 27 februari 2003 13:10 schreef Benhume het volgende:

www.extremesportdrumming.com

Dit jaar is Reno verkozen tot swerelds snelste DB drummer. (drumt momenteel bij Vile te zien op 15 maart te Schagen en 16 Maart in de 013 - Violating Europe Tour)





heeft die gozer ook niet de eerste van exmortem ingedrumd??


Suck my piss


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 01-03-2004 13:06 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

02/04/04

VADER in SCUM (katwijk lijkt me)

raaahh


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 01-03-2004 13:17 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Ik hoorde het, maare heeft iemand een bron.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 01-03-2004 13:38 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 1 maart 2004 13:17 schreef arrebar het volgende:
Ik hoorde het, maare heeft iemand een bron.


Vader website, bij nieuws..


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 01-03-2004 13:49 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2004 13:06 schreef Sjaan het volgende:
02/04/04

VADER in SCUM (katwijk lijkt me)

raaahh


Waarom zo pokkever in Holland?!


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 01-03-2004 13:51 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2003 22:02 schreef ~Narsil het volgende:
Vader gaat in juni, als hun nieuwe CD uit is, op tour met Blood Red Throne en Naglfar... leuk nieuwtje hé...


(Beetje late reactie), maar die package is wel ERG gaaf!


..."Hate can only create more hate"...


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen