|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
kuchbankuch MassMörd |
|
kun je ook zelf downloaden, maar ik snap je niet helemaal. eerst vraag je wat er nou in godsnaam zo leuk is aan metal, je luistert iets en vind het meteen geweldig.. beetje weird ben je wel. Van wat voor muziek hield je eerst dan als ik vragen mag? |
|
Dankje |
|
Ik had metal nog nooit gehoord ik ging in deze forum voor de grap.Maar nu vbind ik het best wel cool |
|
Aargh!! SQT heeft gelijk, ik snap er geen hol meer van, wat wil je nou MuayThaigerrr!! |
|
dat denk je nou al te kunnen zeggen.. maar goed van wat soort muziek hield je eerst dan? en als ik vragen mag hoe oud ben je eigenlijk (gewoon nieuwsgierig)? |
|
Zeg kidkiller... Download dit programma, http://www.audiogalaxy.com Daar kun je hopen metal weghalen. Veel plezier. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik vertel het hier toch juist Ik ging op de forum voor de grap maar nu snap ik waarom jullie het zo leuk vinden |
|
Begin hier nu eens mee: quote: quote: |
|
Mensen stangen blijkbaar. |
|
Gadver, ehm, Dat was het Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Ok ik zal maar een beetje meer over mezelf vertellen. 14 mannelijk maar dat wisten jullie zeker al.Ik was het een beetje beu om naar domme pop muziek te luisteren.En een vriend gaf me een adres van een site dus ik dacht laten we een beetje plezier maken.Maar ik zit nu naar heavy metal te luisteren en nu snap ik waarom deze forum zoveel messages krijgt |
|
sorry je komt nog steeds een beetje op me over als een dom persoon maar goed joh wat jij wilt have fun hiero |
|
quote: Heet je vriend toevallig pandabeer? Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
of Prince |
|
Tuurlijk, metal is de goeiste (even Dwaallicht boos maken). Maar serieus, metal is gewoon een hele krachtige tak van muziek. Barstens vol emoties. Probeer ook de teksten eens te lezen. Wie weet steek je er nog wat van op. Nog een laatste tip: Ga er in vredes naam niet naar luisteren opzoek naar domme, dansbare en simpele melodietjes net als bij pop-muziek want dat is nou net niet waar metal om draait. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
luister wat je leuk vindt, als jij die 'domme dansbare deuntjes' van XnegativeX wel leuk moet je er gewoon naar luisteren hoor. Het is jouw leven, zie maar wat je ervan maakt |
|
die domme dansbare deuntjes kunnen Powermetal zijn en daar is nix mis mee bla...bla...bla... |
|
quote:Correctie: Headbangbare deuntjes. |
|
Wat leuke liedjes om te downloaden : * Khanate - No Joy * Severe Torture - Feces For Jesus * Soilent Green - Swallowhole Veel plezier ermee! Oeps, Solient Green bestaat niet! [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 08-04-2002 21:15] |
|
Ehm...SQT, nu word je toch net iets te aardig. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
dacht jij, maar ondertussen |
|
Even het nummer dat mij aan de METAL heeft geholpen: Blind guardian - Bright eyes I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
of als je zogenaamde blije metal wilt: mijn favoriet: Sentenced: Killing Me Killing You [Dit bericht is gewijzigd door Lady Rose op 08-04-2002 21:18] bla...bla...bla... |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |