|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Waarom zou je hem dicht doen Is spijtig dan want die is geopend door moi |
|
Dat is al een reden op zich Ok: probeer maar eens Control Denied en In Flames. |
|
ik kom uit brussel ben 14 en verveel me nu |
|
quote: Als er goed initiatief wordt getoont moet je daar wel gebruik van maken he |
|
quote:Ja inderdaad. Dit is wel een minpuntje |
|
Ik snap eigenlijk niet echt wat jullie bedoelen Heb vandaag men eerste ervaring gehad met roken heb moeten en ik voel me supermisselijk |
|
uhuh roken zuigt |
|
waarom zet je dan een joint in de morgen.... die moet je ook roken |
|
ja weet ik wel maar dat is een grap ben 14 ik heb het een keer gerookt en voel me nog steeds high of is dat gewoon men overdosis slaappillen die ik elke avond pak |
|
|
|
quote: Download ook eens wat van Opeth, als je tijd hebt kan je black rose immortal dlen, en anders is demon of the fall een erg goed nummer. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: mmm doe mij dan maar een geeltje slaappillen |
|
grapje hoor ik heb nog maar een keer een slaappil genomen en die was er 2 min later er weer uit |
|
hmmz... waarom moet iedereen panda altijd afzeiken wtf heeft ie misdaan? Als een nieuweling 1x iets fouts zegt is het gelijk een vriend van panda, waar slaat dat nouw op? Don't touch me. I'm evil. |
|
wat doe ik iets fout mischien en wie is panda |
|
quote: inside humor lees zijn posts is dan snap je het |
|
quote: Hoe minder je er op let, hoe minder last je er van zult hebben en hoe sneller het voorbij zal zijn. Move on folks, nothing to see here... |
|
ik wil het weten |
|
quote: Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: ik wil het weten |
|
quote: nee man je doet niks fout Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
nee ik wou graag weten wie panda is de memberd ie me zogezegd het forum heeft leren kennen |
|
Panda, alias Pandamonium, Storm Blast of Hemodinges heeft heel wat achterlijke, discriminerende en grove posts op zijn naam. Hij heeft ook niet echt iets van respect hier opgebouwd bij de meeste mensen. Maar hij lijkt nu wel te veranderen op een positieve manier, al had hij net nog een iets te lompe opmerking over zelfmoord.. |
|
Ik haat opgeheven vingertjes. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |