|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Erm wij kijken geen "De Fabeltjeskrant" meer.. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
hoho zeer grappig als je msn hebt stuur ik je hem graag door (linknl kom online) |
|
Zijn jullie billemaatjes ofzo ? Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Kappe nu |
|
quote: Panda ik dacht dat je aan het veranderen was Maar goed verandering wil zeggen dat het geleidelijk gaat en we mogen dus ook niet alles tegelijk verwachten van je |
|
grr Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Ik doe toch niks tegen jullie ? alleen die kid maar ik stop wel Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
je moet gewoon normaal gaan posten flamen doe je maar ergens anders. nu echt kappen |
|
Wow.. denk om je bloeddruk, ik doe al kalm Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Nog wat download ideeën: - Opeth (is al eerder gezegd) - Anathema (Niet de nieuwe CD) - Emperor (Vooral de ouwere nummers van 'Anthems to the Welkin at Dusk' en 'In the Nightside Eclipse') - Bathory (Van 'Hammerheart' of 'Blood Fire Death') - Behemoth (Download 'Pan Satyros' of 'Venum Sabatti', die nummers heersen) - Death (Vooral van de CD 'Individual Thought Patterns', goeie teksten en muziek) - Slayer en Morbid Angel mogen natuurlijk ook niet ontbreken Voor de nummers op de CD's moet je even kijken op www.CDNow.com of iets dergelijks. Een probleem is pas een probleem als er een oplossing is, anders is het een feit! |
|
|
|
quote: Je slaat de spijker op de kop. |
|
Dit topic gaat dicht. Nieuwelingen kunnen zich voorstellen in http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=236&page=30 [Dit bericht is gewijzigd door linknl op 19-04-2002 21:08] |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |