|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
nog even 1 ding: wie kende jij hier dan? |
|
Oh, Kidkiller: Finntroll - Jaktens Tid |
|
Imaginations natuurlijk. Daar staat Bright eyes op. Gevolgd door Darrrrrrrrkthrone. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Als ik zo vrij mag zijn: Imaginations from the Other Side Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote:Hmm, ik wist niet dat die op dezelfde plaat staan? Maar ik zal eens kijken. Persoonlijk ben ik weg van "The Morningsun of Dune". |
|
dankje maar zo kinderachtig ben ik ook niet |
|
quote: Popmuziek beu... OK. Maar waarom juist metal? Wat verwacht je er eigenlijk van? |
|
nee das te zien aan je smileys |
|
quote: moehahahahahahahaha Sorry Elasser ik hield het even niet meer je lijkt net een psychiater zo |
|
alle nieuwe mensen zijn welkom maar maak nou niet de fout van top40 'metal'... maar de keus is aan jou uiteraard Je moeder. |
|
Raah nog een keer dan: wie ken jij hier dan? |
|
Sorry maar dat mag ik niet zeggen van de persoon (dankje voor al jullie liedjes mijn collectie wordt groter en groter |
|
quote: UW muziek keuze heerscht Of de Judas priest covers gezongen door Blind Guardian en Iced Earth D&W digi pack waarbij ze samen werken Wiegen Meister ! |
|
die schaamt zich kapot natuurlijk mmm ik begin toch wel sterk het idee te krijgen dat jij hier eerder bent geweest |
|
Als je "liedjes" zoekt zou je de "now playing" topics eens moeten doorlezen en al die liedjes opzoeken. Dan kom je van alle smaken metal wel wat tegen denk ik zo. Now Playing 7 |
|
Ik ben hier nog nooit eerder geweest |
|
weer wat geleerd dus Je moeder. |
|
dan vraag ik me toch af waarom je geen naam mag zeggen? |
|
Omdat ik niet mag van hem |
|
eens komt het er wel uit |
|
Maar toch niet vandaag Heeft een van jullie ghost recon en zit nog niet in een clan |
|
neuh.. draait nie op me puter.. (toen ik V3 had.. nu heb ik Geforce2.. nog es een keer proberen) |
|
quote: Doe onze groe vriend panda de groeten bla...bla...bla... |
|
|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |