|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Da's soms wel moeilijk (met iedereen op het forum iemand negeren) en helpt niet eens altijd. Helaas. MuayThaigerrr!! |
|
mijn ervaring met klier ventjes is dat ze gewoon aandacht willen, krijgen ze die niet of niet de aandacht die ze wensen, is het snel afgelopen. Maar idd met een heel forum is dat lastig. Maar ik weet wel wat ik ga doen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ach laat die knul toch, misschien is hij echt geinteresseerd. Hij heeft iig nog geen irritante acties uitgehaald. |
|
quote:Je hebt gelijk. Misschien komt het doordat anderen het al voor deze knul verpest hebben. Zodat mensen toch wat overspannen reageren. (me inqluid) Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik had idd ook eerst zoiets van "shit weer zo'n etter" maar hij heeft alleen normale vragen gesteld. Het zou alleen fijn zijn als ie z'n nederlands iets opvijzelt, ik moet echt alles drie keer lezen voor ik em begrijp. |
|
Ik zie wel wat het gaat worden. In m'n post hierboven had ik het iig over 'in het algemeen' (en kidkiller heeft idd nog niet echt vervelend gedaan). MuayThaigerrr!! |
|
Hij heet inderdaad nog niet vervelend gedaan. ALs ie oprecht geintereseerd is waarom zouden we hem dan niet helpen. |
|
quote: nou daarom, ik heb nog altijd vertrouwen in de mens Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Even allemaal een groepsknuffel en daarna...SORRY! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
*hug* |
|
quote: wtf doe ik nu weer ! Godverdommen.. |
|
niets somigen moeten nu eenmaal altijd klagen en zeiken |
|
HEY! ik heb geen broertje of broer.. alleen een zus van 22 dus ik weet niet wat deze kan**rleijer loopt te ka*keren Godverdommen.. |
|
wat een vrolijkheid hier eey Kid Paddle probeer Clawfinger - Vienna eens, dies ook errug gaaf |
|
Jullie zeiken wel veel over alles en nog wat he en ik snap metal niet helemaal maar ik snap nu wel waarom jullie het zo leuk vinden |
|
probeer Vienna maar eens joh |
|
ben ik aan het doen ik ben het nu aan het downloaden |
|
Drugs sec and rock'n role speed weed and borthcontroll life's sucks and than you die so fuck the world and let's get high |
|
quote: en? |
|
quote: Heb je al wat Iron Maiden gedownload ? [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 09-04-2002 19:04] |
|
quote: Panda is op zijn teentjes getrapt ? . [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 09-04-2002 21:42] |
|
quote: goh.. dat klinkt als een leuk kinderliedje.. oh en laat ik nog een keer als tip geven Finntroll te downloaden "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
O ja daarom komt het zeker van mijn broer 21 en (panda wie is dat) |
|
Hou eens op met zeiken met z'n allen! Beetje serieus tips geven aan nieuwe potentiele metalfans, anders doe ik hem dicht! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |