|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
opgeheven vingertjes? |
|
quote: MWHAHAHAHAHH!!!!!!!!!!!!!!!!!! GRRRRR Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: dis meer iets voor het theekransje-topic |
|
quote: PANDAEMONAEON! leert niemand het ofzo Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: The Bad Big Men Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: sorry jongen, gemakzucht |
|
mmm dus......... |
|
Hey kiddkiller.. luister lekker naar blink182 ofzo HAR HAR HAR .. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: lach mij uit: Blink182 speelt goede punkmuziek |
|
EEEEEEK jij ook al geinvecteert met het punk virus ? Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: Doe effe gewoon. Iedereen moet zelf weten waar ie naar luisterd. |
|
Gaat dit topic nou nog ergens over.. of is het een 2e theekransje? "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." |
|
Ja lekker theekransje zou dat geen goed topic zijn maybe vraag eerst menin(link kom op msn) |
|
quote: *ahum* dat IS een topic |
|
heb ik niet gevonden maar dat is mischien omdat ik thee heb ingevuld |
|
gewoon inloggen en dan staat ie als het goed is op de eerste pagina. Dan kan dit topic misschien ook dicht?? (hinthint) |
|
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik denk dat jullie nu al wel snappen wat ik bedoel [Dit bericht is gewijzigd door kidkiller op 19-04-2002 20:31] |
|
ja dat je even die nee wat korter maakt |
|
zal ik doen als de topic open blijft |
|
ik heb net theekransje naar boven gehaald gebruik m dan |
|
Hahaha daar heb jij verder niks over te willen jongetje Maar goed ik kan niks sluiten maar dit lijkt nou toch wel heel erg op het theekransje en aangezien er net hele discussies zijn gevoerd/bezig zijn over het voortbestaan van het onzin-forum, zal dit topic denk ik snel gesloten worden |
|
Ik moet zeggen dat ik dit een waardeloos topic vindt ik zal het eens op het moderator forum gooien. |
|
bah ik chatten ff met die shitpiller en ik erger me er nu al aan - - - - - > Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Hoe vind je men nieuwe icon heeft iemand het filmpje al gezien |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |