|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
14? dan is het eerder de grote broer... Je moeder. |
|
Op welke zanger zou deze gelijken? This ode to my unfading sorrow: A diary in minor-notes |
|
Hanson? |
|
Jantje Smit ? |
|
Of die gerard joling? This ode to my unfading sorrow: A diary in minor-notes |
|
Marco Borsato? |
|
quote: dani filth |
|
Wat? Superman? Oh nee, Dani... hmm. Ik ga mijn hoofd kapotrammen tegen de koelkast... |
|
quote: Ik vrees dat dit naar een ander topic moet, nl dat over wat je met die dingen kan doen. This ode to my unfading sorrow: A diary in minor-notes |
|
Ok ik heb niet de site gekregen van een zekere panda hoor |
|
wow veel overtuiging. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
ja lekker veel ik heb eigenlijk de site gekregen van een van de mods |
|
goh, wat leuk voor je Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
jij was er gisteren niet bij zeker (lees is de topic "wat vinden jullie zo leuk aan metal") dan zou je het snappen |
|
. ach. [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 09-04-2002 10:12] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
ON TOPIC! Dead things grow from deep inside... |
|
handig jij bent een mod dan moet jij het toch weten wie ik ben ik was in minder dan 10 min bekent omdat ik eerst metal niet snapte nu we |
|
Ik heb geen idee wie je bent... En "metal snappen" na één dagje is onmogelijk. Dead things grow from deep inside... |
|
quote: Je snapt metal? Vertel. |
|
stelletje zevenzeikerds Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Vermoeiend Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Shit wat een verspilling van bandbreedte hiermee zeg... Hey "kid" do yourself a favor and go stab some doggie doo on the sidewalk. |
|
, krijg bij dit soort mensen veel te veel het gevoel dat zm voor het lapje wordt gehouden. [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 09-04-2002 11:08] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Jep. Op internet kun je niet iemand "even" in een donker hoekje duwen en een paar rossen verkopen. Tenzij je natuurlijk zo'n "1337 h4x0r" bent die zijn computer op afstand kan laten verdwijnen. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |