|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hahaha.. Bazooka, staande schemerlamp van gemaakt! Herman van de bakker |
|
Gezellig! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
De laatste 10 minuten zeker alleen ofzo? Dat was met de wereld draait door met gast kees van kooten ook al zo. Ik heb het opgenomen, ga het zo kijken. Ik zapte er net wel langs, enorm gaaf om ze alleen al samen aan één tafel te zien zitten. [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 09-06-2007 22:32] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Euh... Wow! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Godsamme, daar ben je wel even mee zoet... Herman van de bakker |
|
Wim (en broer evt.): mail mij je adres eens. Ik heb een leuke kaart voor je [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 13-06-2007 18:54] |
|
Huisadres? Voor hate meel? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote:ja quote:Integendeel |
|
Ik durf niet... Jij Wim? Herman van de bakker |
|
Niks aan de hand. Goei volk |
|
quote: ik heb zelfs een keer gratis kaartjes voor laibach van 'em gehad, idd goed volk, hehe. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Nou, moet je nog post of niet? |
|
quote: Broeva! *filmpje nummer 59* Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Gaaf! Wordt weer veel kijkplezier! |
|
quote: Bedankt, man. Toffe kaart! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
eeeh, huisadres?? Herman van de bakker |
|
godverdegodver |
|
quote: “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Daar krijg jij stront mee, vader! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote:Graag gedaan |
|
Zondag gaan we erheen! Godverdegodver, ik heb er zin in, weet je wel, weet je niet. http://experience.beeldengeluid.nl/index.aspx?chapterid=8301# “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Net nog met een vriend paar filmpjes zitten kijken, o.a. Naaimachine en Geilneef. |
|
Afgelopen nacht de vieze man dvd weer eens gekeken. Heerlijk! "Daar liggen er twee!" -"goedemiddag" “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |