|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Oeps. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 09-11-2005 22:46] |
|
Ik heb zo'n verzamelboek met een hele lading jaren, een keer 2dehands tegengekomen. En een tijdje geleden de gouden doden 12" en hadimassa zingt voor jou lp 2dehands. |
|
quote: dat ene boek met tekst en plaatjes 'ons kent ons' die blijft grappig, omdat je dan gelijk die stomme koppen ziet. Argh! tenenkrommende types. Zo irritant dat ze leuk zijn. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Het wordt saai, maar die heb ik ook, hehe. Ik heb eigenlijk heel veel van ze, van kooten in het bijzonder. Maar ik ben dan ook best wel heel erg fan. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 09-11-2005 23:01] |
|
hehe, echt waar joh |
|
quote: ..daar ging ik ook al van uit, hehe. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: |
|
quote:Ik heb gmail, mail je adres maar naar het adres in mijn profiel. Het was best een goede voorstelling, alleen ik heb het idee alsof het vooral voor oudere mensen was, gezien de vele verhalen over vroeger. Ik moet wel zeggen dat ik me niet zo best voelde die avond, erg moe en last van kramp, dus erg veel kon ik niet genieten. Om me heen merkte ik andere reacties. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Nouja, Koot is zelf ook niet echt piep meer, hehe. Je hebt meel, bedankt alvast! |
|
Heeft iemand hier ook die bandjes/ceedees "Draaikonten" en "Mooie Meneren"?? Staan echt geniale sketches en liedjes op, o.a. van de no postivio's. Met van die interviews, zoals in het radioprogramma godswonder plus (kan het zo intypen) -Dat was, voor de honderdeenenveertigste verjaardag van mevrouw van Wijk uit drunen, draaiorgel de samaritaan met een vrolijke psalmenpotpourri. En dan nu in Godswonder plus de gospelgroep van de week. Heeeeren, welkom! Vertel eens, wie van jullie twee-en ondekte de heere het eerst? -Tegelijk. Dat was precies.... tegelijk. En wel vorige week zondag. -Nee. Neenee. Dat was de zondag daarvoor. -De zondag daarvoor? Zijn wij al weer twee hele weken in de heer? Het lijkt wel een eeuwigheid! -Lang heh? (...) En zo gaat het maar door, geniaal! Daarna wordt het nummer "Het wijnjaar nul" gedraaid, ook met geniale teksten als: "jezus had geen bank- of creditkaart, want zijn woord was al miljoenen waard" Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote:"Mooie Meneren".. die hoes alleen al, geniaal Staat daar ook niet de evenementen-agenda op? Met kampioenschappen beerput-zitten, bierspugen, en traktoren die "als de weergoden ons gunstig gezind zijn meerdere malen op het publiek zullen inrijden"? www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Tuurlijk! Die cdbox is ook wel wat voor jou, denk ik. Wijnjaar nul: http://users.raketnet.nl/kootbie/geluid/Het%20Wijnjaar%20Nul%2001.zip |
|
"Dat zijn toch je reinste Nazi-praktijken?!!" " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Alleen die kop al.. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Ook een mooie aflevering is als ze de 'sport' bouncing gaan uitleggen etc. |
|
Bouncen, ja. Geweldig. Free style enzo. Ook van mooie meneren, eddy van de Videokeizer: Eh, 'ns even tellen hoor... Dat zijn d'r één, drie, één, nee, één, twee, drie, vier, vijf, zes, zeven, acht. Dat is dus tien gulden per, eh, cassette. Dat is dus acht maal tien, dat is... eeh... drukke dag geweest vandaag... acht maal tien, zes maal tien, zeven... Acht maal tien, da's tachtig gulden dus. |
|
Wim, mailen van de mp3's gaat helaas niet lukken "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Iig bedankt voor de moeite! Omdat zezo gaaf zijn, nog wat .jpgeetjes: Berendien uuuuuut Wisp Cor van der Laak en wel hierom... De vieze man (wat een gweldige foto is dit toch) Dirk Frank (JA MOEDER) van Putten Heersch. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 11-11-2005 23:16] |
|
Haha, jazeker Dirk 'de pens'! "De Bie, lamlul! Joh Van Kooten kom lekker een pilsje drinken!" En die gast die op zijn grote grasmaaier zijn tuintje van 2 bij 2 meter gaat maaien en dan met zijn armen richting aangeeft enz...hahaha. Ik schiet alweer in de lach als ik eraan denk! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
De box is nu ook verkrijgbaar via de vpro: http://www.vpro.nl/winkel/producten/24776951/ Ik hoop dattie er snel is. Even wat er nu precies opstaat: cd 1. De Clicheemannetjes: 10 gesprekken aan het biljart (1967 + 2 bonus tracks) cd 2 . De wereld van de Klisjeemannetjes (1968) cd 3. De eerste langspeelplaat van het Simplisties Verbond (1975) cd 4. De tweede langspeelplaat van het Simplisties Verbond (1976) cd 5. Hengstenbal (1977) cd 6. Op hun pik getrapt! (1980) cd 7. Gouden Doden (1981, maxi-single met de nagelaten tapes van Jacobse & Van Es) cd 8. Mooie meneren (1982) cd 9. Draaikonten (1984) cd 10. Van Kooten en De Bie willen niet dood (1987) cd 11. De Typeplanner (2005, het Van Kooten & De Bie Navigatiesysteem) |
|
Ah, hij is binnen. Geweldig, die nieuwe cd... Jacobse en van es: Jacobse: Godverdegodver, dat heeft Moskovitz allemaal waterdich gemaak! van Es: Mooi haar hebtie ook, hè, Moscovitz. Jacobse: Ook waterdicht, dat haar. van Es: Mooie luizebos, joh. Jacobse: Alles aan die man is waterdich. Wat een stuk minder is, is het feit dat ik net dezelfde box in de mediamarkt voor 40 euri zag, terwijl ik er 55 voor betaald heb. |
|
quote: Lamlul! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Maar wel heel trui bij de VPRO vandaan. * hijst zijn geitewollensokken op * |
|
quote: Ah, een sokgenoot! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |