|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:"Zitten ze samen in bad?" Vanmorgen nog eens wat Carla en Frank van der Putten filmpjes zitten kijken. "ik wil geen tompoes. Ik wil een naakte vriendin insmeren met slagroom ... maar ik heb geen vriendin ... daar ben ik voor behandeld." www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
"Gee, ze staan op 'Wo ist die Bahnhof?!!" " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
misschien helpt het als er stil gestaan wordt, wanneer er op het knopje wordt gedrukt Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
Wij stonden stil, het was de wereld die bewoog! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
dan moet je ook niet zo veel rondjes draaien! het van Kooten en de Bie-boek al gekocht? Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
quote: Het ons kent ons boek? Die heb ik al jaren, is idd pas weer opnieuw uitgebracht. Er lagen daar wel wat dingen die ik ook al had, bescheurkalenders en pockets. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
tja, ze brengen tegenwoordig alles 6 keer opnieuw uit he, maarja miss ben je wel zo'n 'diehard-fan' die alle [verschillende] uitgaven móet hebben. Kon toch? dus eigenlijk ging je naar een tentoonstelling waarvan je de helft al thuis bezat? *overdrijf* Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
Ja, dat is idd overdreven, hehe. Ik ben er wel zoéén die alles even moet aanraken wat er aan te raken valt. De trui van Dirk, de jas van de vieze man, dat soort dingen. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
haha dat heb ik ook wel, welles waar niet om het aanraken van een specifiek item maar meer om het te voelen [daar verbind ik dan weer herinneringen aan] Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
Gaaf Wim! Mmmm, toch ook maar even overwegen om te gaan... Herman van de bakker |
|
quote:+1 |
|
quote: Ik zou het doen! Entree was wel wat aan de hoge kant, 13,50. Maar de rest van het gebouw is ook erg leuk om te bekijken. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
het is toch op het mediapark? Dat gebouw aan het begin? Moet je verderop ook eens kijken bij dat 3fm gebouw. Das ook wel leuk om te zien... Herman van de bakker |
|
quote: Ja, nu ben ik alweer weg. hè. ;-) Oja, gerke dacht kinderen tot 6 jaar gratis. Ik was al wel eens eerder op het mediapark geweest bij de presentatie van de wii. Gaaf gedoe daar! [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 09-09-2007 22:32] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: lol... Herman van de bakker |
|
http://nl.youtube.com/watch?v=nlGiNTjH5yU Eddy wally en van kooten. Damn, wat een trip! http://nl.youtube.com/watch?v=nlGiNTjH5yU “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote:Deze kende ik helemaal niet, de "Cherie" www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Puur Vieziek Themaschijf herondekte lustobjecten Waarschuwing - Nu wij mannen en vrouwen goddank niet langer als Lustobjecten beschouwen, is het goed ons te herinneren hoe bandeloos het er ver vóór de christelijke normen- en waardenrestauratie van 2007/2008 aan toeging in Nederland. In zeventwintig scènes, die niet eerder zijn verschenen op video of dvd - en die u derhalve nooit heeft gezien, of ooit eenmaal op de VPRO-televisie - worden de grenzen van de seksuele ethiek en de spankracht van onze fysieke relaties verkend door ir. Walter de Rochebrune en De Vieze Man, Carla en Frank van Putten, Ralph en Thea Ternauw, Jet en Koosje Veenendaal, F. Jacobse en Tedje van Es, Dirk, Koos Koets, Koot en Bie en nog zo'n vijfentwintig andere verwerpelijke, blanke Nederlanders. En dit ruim honderd minuten lang. De laatste van de twee unieke bonus-tracks is dermate schunnig, dat hij alleen geluid en geen beeld bevat, waarvoor onze excuses. - Het Simplisties Verbond Herkomst Het materiaal op Puur Vieziek werd tussen 1972 en 1998 uitgezonden door de VPRO-televisie. Gauw Bestellen!!! [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 21-12-2007 22:59] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
effen passen? Krijg jij ff de nieuwe Who dvd die ik nog moet zien te vinden... Godverdomme wat is Veenendaal toch klein als je zoiets zoekt... Herman van de bakker |
|
Ik wacht nog even met bestellen. 20 eurie vind ik best veel en ik heb al eerder gehad dat ik iets besteld had bij de vpro en dan loop ik later de frs in en dan ligtie daar 5 euri goedkoper. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Niet eens gratis? |
|
Sommige dingen wil ik origineel hebben. Altijd. Zoals koot en bie spul. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Het ging meer om de Free Record Shop. |
|
Daar moet ik ook altijd betalen als ik wat mee wil nemen. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |