|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
mozeskriebel, dat klinkt te gek, weet je wel: De Witte Doek Terugkeek van Van Kooten & De Bie Een simpelfilm totaalvoorstelling In samenwerking met diverse Filmhuizen presenteert VPRO Backstage `De Witte Doek Terugkeek van Van Kooten & De Bie`. Een programma van twee uur, met een keuze uit 'het oeverloze repertoire van twee land- en tijdgenoten'. Zondag 16 november vertoont de VPRO 'De Terugkeek van Van Kooten en De Bie', een anderhalf uur durend tv-programma, gebaseerd op een stemming onder het publiek - een kleine 10.000 kijkers kozen 'de favorietste fragmenten'.(Nederland 3, aanvang 20.25 uur) Speciaal voor filmhuizen maakten Van Kooten en De Bie een andere selectie, die geschikt is voor vertoning op het witte doek gekozen op filmgenre; komische film, sexfilm, documentaire, thriller,historisch kostuumdrama, muziekfilm en reclame. Met fragmenten van 1974 tot 1998, van Simplistisch Verbond tot De Gebroeders Temmes in Benidorm. WAAR, WANNEER EN HOE KOM JE AAN EEN KAARTJE? De Witte Doek Terugkeek van Van Kooten & De Bie Een simpelfilm totaalvoorstelling In samenwerking met diverse Filmhuizen presenteert VPRO Backstage `De Witte Doek Terugkeek van Van Kooten & De Bie`. Een programma van twee uur, met een keuze uit 'het oeverloze repertoire van twee land- en tijdgenoten'. Zondag 16 november vertoont de VPRO 'De Terugkeek van Van Kooten en De Bie', een anderhalf uur durend tv-programma, gebaseerd op een stemming onder het publiek - een kleine 10.000 kijkers kozen 'de favorietste fragmenten'.(Nederland 3, aanvang 20.25 uur) Speciaal voor filmhuizen maakten Van Kooten en De Bie een andere selectie, die geschikt is voor vertoning op het witte doek gekozen op filmgenre; komische film, sexfilm, documentaire, thriller,historisch kostuumdrama, muziekfilm en reclame. Met fragmenten van 1974 tot 1998, van Simplistisch Verbond tot De Gebroeders Temmes in Benidorm. WAAR, WANNEER EN HOE KOM JE AAN EEN KAARTJE? http://www.vpro.nl/index/index.shtml?2781170+3788358+2237341+14832095 ik ga, hopelijk naar utrecht. lijkt me érrug gaafh! Oud Vuil. |
|
Zag het gisteren ook. Maar eens rap kaarten regelen www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
http://www.nu.nl/news.jsp?n=609535&c=61&rss Daar word ik dan weer vrolijk van. Die oude platen zijn legendarisch. Ben erg benieuwd naar die nieuwe cd www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
'bijzonder interessant!' Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Die audio opnames heb ik ook; erg leuk materiaal! Ik heb 'Van die dingen ja van die dingen' ook als divx gevonden en heb zelf de 'Terugkeek op de week'DVD; heeft iemand toevallig nog andere rips van hen? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik heb de verbondsbox, 11 dvd's. En ik heb de video's ook nog, hehe. Laatst nog het boek Alle modermismen ooit van van Kooten gekocht, met 60 extra verhalen. Ik heb trouwens nog een paar boeken van van Kooten te koop, vanwege dubbel, Misschien dat er hier iemand nog deze mist: Meer modermismen Meest Modermismen Voor meeladres, zie profiel [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 17-10-2005 21:32] |
|
Oude man..u heeft post. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
En terug. Edit: boeken zijn verkocht aan de heer Brujo. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 17-10-2005 22:24] |
|
Nog eentje... http://www.vpro.nl/data/projecten/onskijktons/index.jsp "Weet u wat dat is, het narcisme? Het narcisme is een sterke tot ziekelijk zelfingenomenheid!" Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Hehehe, gaaf! Je geld staat morgen op m'n bankrekening, volgens m'n telebankergedoe. Godverdegodver, daar krijgt de bank stront mee, zíjn ze nouw helemaal van de ratten bezeken? |
|
O, o, o, o, Scheurgras! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Tnx voor de links! *Zit te gluren* Ow sorry, did my back hurt your knive? |
|
Gluren? Jij geilneef! Edit: O, je bent een vrouw... [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 24-10-2005 21:49] |
|
quote: Geilnicht dus. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ja dat is meer mensen niet duidelijk geloof ik Ow sorry, did my back hurt your knive? |
|
quote: Gek, het blijft naar man klinken Ow sorry, did my back hurt your knive? |
|
quote: Heb je ze al gepost? *tap tap tap* Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Laat jij het dan eens vrouwelijk klinken? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Oei... Komtiedan, hè! |
|
Donderdag ga ik van kooten solo in het theater aanschouwen "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Aha, "Kees van Kooten speelt zich af", lees ik net via google. Ik wist niet dat hij weer een theatertour aan het doen was. Weet je misschien meer data, of een link ofzo? Ik kan niet echt iets in die richting vinden. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 01-11-2005 20:44] |
|
Na aanleiding van de heruitgave van al hun audiomateriaal zijn Van Kooten en De Bie weer bij elkaar voor een nieuwe audio cd Het hele interview is te zien op: www.novatv.nl [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 03-11-2005 1:47] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Geweldig, hahaha. Een moderator bij verjaardagsfeesten. De vieze man en meneer Foppe, die samen boodschappen moeten doen. Thanks, Mutilator. Ik had het niet gezien. Onze God is de beste Onze God is de beste Onze God is kampioen Daarom zijn wij in het westen Relatief in goede doen Kijk die andere religies Wat een puinhoop heerst er daar Baby's vol met vieze vliegies Hele volk'ren de sigaar Moeten ze maar niet zo maf zijn Om te zweren bij een God Waardoor ze arm of slechter af zijn Ontevreden met hun lot Mohammed doet in leproze Kijk maar bij de evenaar Hindoes wonen zelfs in dozen Boeddha maakt je bedelaar Brahma is 1 van de booste Shiva een grote klier Al die gozers uit het Oosten Nee, die moeten wij niet hier Ja, wij zijn hier in het westen Nog het best in goede doen Onze Heer blijft toch de beste Hij is wereldkampioen Hij is wereldkampioen [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 03-11-2005 13:50] |
|
Precies! De verjaarsvisite verbieden! edit: oud vuilll, waar blijf da boek nah? [Dit bericht is gewijzigd door Brujo op 03-11-2005 18:50] Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |