|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Nu een stukkie aan het kijken, lachen Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Wim! Je bent op tv! Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Ik kende (heb) alles al. Jammer, ik had gehoopt op onbekende opnames. Maar was toch een feest om te kijken En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Bijzonder vermakelijk inderdaad. Bareuh... |
|
Mooi om de Wodan-jongens weer in aktie te zien. En verrassend aktueel weer, die 30 jaar oude speech van Jacobse over buitenlanders en binnenlandse problemen www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Deze vond/vind ik wel zo verrotte geniaal! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
WODAN! Was mooi gister. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
inderdaad prachtig filmpje, sowieso is alleen zo'n drinking globe al geniaal. "zijn ze gewent" "net als thuis" "eeeilanden water rondom" :D http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Koningen zijn het! Evil Dick |
|
quote: Hehehe, wij hebber er hier ook 1 staan, weliswaar kleiner, maar toch. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Huize de tegenpartij. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Nieuws van De Bies' Twitter: Vandaag monteren van de dvd 'De hele teringzooi van De Tegenpartij'. In meer dan 2 uur ALLES! Verschijnt in mei. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
De Bie is om 20:25 op 3 te zien in een verkiezingsprogramma met cabaratiers Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Net weer thuis, gemist. Maar terug kijken dus. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Zijn stukje over afkicken en zelf peilingen maken was erg gaaf Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ik kan het niet vinden op uitzendinggemist.nl, kies op 3 dus... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Spectre? Hellepie! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
|
|
Check! Wel erg kort. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Hoe bedoel je? Hij komt wel een paar keer terug, dacht ik. |
|
Ow? Bij mij duurt de clip zo'n 7 minuten en dat was het. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Er is een knopje: meer afleveringen. En ik dacht dat het langer duurde eigenlijk omdat ze op internet ook uitzonden, maar dan ben ik abuis. |
|
Ow, ok, niet gezien. Ga ik morgen checken. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |