|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: Heb idd net een metalband die in het ORKZ wilde spelen doorverwezen naar Wokkel/Benzinebar. Nodig dat het daar op gang komt! Want de Benzinebar is nu niet het eerste wat in mij opkomt als het om een gezelligavondje stappen gaat ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
ik meot die toko eerst ngo eesn zien te vinden.. Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
gewoon een avondje in de knarie hangen, dan kom je hem wel tegen. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
we zullen eht zien! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
lol ik bedoelde wokkel! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Dus maar uitbesteed aan de bezinebar? Gevalletje organiseerontwijkend gedrag lijkt mij Metal in t RKZ zou ook wel weer gezellig zijn |
|
quote: En dat lijkt mij dan weer een gevalletje regel-dat-wie-doet-je-wat ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Buitenpander he |
|
Vanavond weer in de Benzinebar geweest, op zich was het wel gezellig maar als de muziek in de toekomst zo asociaal hard blijft staan dat je met oordoppen in naar je biertje kunt gaan zitten staren dan hoeft het voor mij niet meer zo nodig. =/ Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Dat kan beter inderdaad. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 31-10-2010 10:07] |
|
Maar waren er een beetje wat mensen? |
|
quote: Ja op zich viel het me niet tegen. Toch zeker wel een man of 40-50. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
das al een stuk drukker dan, misschien binnenkort maar weer eens even een poging wagen Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Ik zou mijn fiets niet in de buurt zetten, daaro. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
ook erg irritant is die kleine die je halve drankje mee neemt als je niet op let. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
ben er 1 keer geweest, was prima te doen toen... binnenkort maar weer eens ff hangen daar.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina |