|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Gewoon gaan! |
|
quote: Anders vraag je hem eff voor een date joh, dan gaat hij echt wel! |
|
de speelvolgorde (o.v.b. natuurlijk) 1e band begint om 19:30. Act Of State Damnator Departement Of Correction Tekhton Meastro Expulsion As It Burns Gheestenland Mean Machine Pooier 666 The Piepers Obtuse Halved Katafalk Ministry Of Terror Prostitude Disfigurement God Dethroned Vortex |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Benzinebar is prima te doen vanaf Vera, het zit gewoon aan de andere kant van de grote markt zeg maar. Vlakbij waar vroeger de Storm ook zat. |
|
de storm is weer open. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ja? Lang al? |
|
Nee, volgens mij sinds vorige week zaterdag, maar ik kan er een week naast zitten. |
|
klopt hoor Schaep, vanaf 28-08 elke zaterdag van 0:00 tot 06:00 [Dit bericht is gewijzigd door flebbie op 08-09-2010 4:13] Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
ja klopt. Niet dat ik dan ook heen wil. Maar toch. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
och vond het vroeger best ok, vooral als ze ouwe 70's meuk gingen draaien, Led Zeppelin en AC/DC enzo Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Gaaf, zoveel Groningse bands! En dan de PRHMK-band in de Benzinebar. Kan niet anders dan een legendarische avond worden ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Daar sluit ik me bij aan! Veel zin in deze bands en om iedereen te zien! Bla |
|
...bíjna iedereen... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ja jij kiest er zelf voor om ergens anders heen te gaan On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Hij wil gewoon horen dat jullie hem zullen missen die avond. |
|
quote: Nee ik weiger,... Ik ga een vet gezellie avond hebben namelijk On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Ohw? Bier komt zo ook wel op hoor. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Cool POOIER666! Kans op mist aan de grond |
|
quote: Hmm ik heb vrij dus ik kan deze avond gewoon gaan, alleen geen vervoer of slaapplaats nog. |
|
Helaas woon ik niet in Groningen, anders had je bij mij kunnen slapen. |
|
quote: ik heb nog wel een bank in de aanbieding, mail maar even als je interesse hebt Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: het gaat een ritje met de auto en Nix worden, wellicht tot vanavond? |
|
|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |