|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Hoe duur is een biertje daar? |
|
3 euro Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Dat is vrij prijzig. Flesje of halve liter? |
|
Flesje Hertog Jan.. Maar volgens mij willen ze dit gaan verlagen naar 2,50. (als ik het me goed herinner, had er ondanks de hoge prijs toch weer de nodige weggetikt..) Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
WTF? 3 euro voor een flesje Hertog?? voor die 3 euro heb je in de meeste kroegen verdomme een halve liter Grolsch in Grunn? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ze waren idd met die prijs bezig. Hopelijk lukt dat. Die jongens uit de Ster die hier dan ook achter de bar gaan werken, zullen vast ideeen hebben over het publiek daar heen halen.... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: daar zijn ze mee bezig. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Noise? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Die hadden ze beter in de eerste weken vol kunnen gooien, zodat je het publiek er alvast heen trekt. Nu verwatert het natuurlijk allemaal wat, en dat is jammer. |
|
quote: En zo is het. Als je een nieuwe tent begint is de eerste indruk het belangrijkst. En die is nu vanwege de hoge bierprijs en de lage opkomst belabberd. Die Wokkel is altijd een heel creatief (m)anusje van alles geweest maar ik vraag me af of die ook in staat is een goedlopende kroeg op te zetten.. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
De benzinebar bestond al, dus in hoeverre is het een nieuwe kroeg? |
|
Mja, feit blijft dat ook De Ster met name vol zat als er een metal concert in Vera (of elders in de stad) was. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Als het niet bevalt waarom ga je dan niet lekker dansen in de sjadrak? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Warhol is sowieso de nieuwe Shadrak. Ik kom er zo aan, nog even douchen! |
|
quote: Beter! dan haal ik nog ff snel een Patatje stoofvlees! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Klopt. Tis in principe nog dezelfde tent alleen in een nieuw jasje. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Lekker! Net voor het eerst sinds zaterdagavond weer wat gegeten, ik wacht nog even met het avondeten. |
|
Benzinebar ben ik alleen geweest tijdens Noorderslag, en toen was het altijd kansloos genieten daar. |
|
quote: omdat ik met me dronken rotkop SLAYER wil luisteren Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: Hmmm. Vla misschien handig? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Ja... Die goeie ouwe tijd toen er nog wel eens regelmatig metal in de stad was... |
|
quote: Is inmiddels gebeurd. Flesje hertog jan 2,50 |
|
Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Is het dus ook het plan om bandjes neer te zetten in die benzinebar? Zo ja, weet iemand dan wie dat coördineert? |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |