|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
- Sjon - Blackwizard - Schaep - MMayo - irritante klootzak - Onweerwolf +1 - Vargen666 -1 - Amarantha - Lalena - Regeer - Nakooma www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Ik kom ook wel even moeilijk doen. Met de Wâldpyk crew, dus als iemand ruzie zoekt, komt Sjon je opzoeken. |
|
Ja pas maar op. |
|
ik ben alleen in de benzinebar. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
dan treffen wij elkaar daar, want ik vrees dat ik de Vera niet meer ga halen! tenzij ik em der natuurlijk gewoon eerder uitnaai op het werk Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Ahhh wrom? Kom gezellie naar Vera On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Nu? |
|
Siked! |
|
quote: haha!!! het is Alweer een tijdje terug! laatste keer was vera met jb mij dunkt quote: zit in de oefenruimte, lekker freaken. quote: nee lol straks. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Zo maar es richting Station Winschoten fietsen... Tot straks! |
|
quote: Nee, volgens mij een tijdje terug nog in de Ster, toen je die bobbel in je nek had maar dat was überhaupt een wazige avond, haha tot straks en veel plezier in de Vera allemaal.. ik kom straks nog wel ff naar de Benzinebar... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Het is hier fantastisch! |
|
quote: Het was daar fantastisch Ja leuk feestje ja, fijn dat sommige bands maar drie nummers ofzo speelden.. bij andere bands was dit weer jammer. Cocktailbar is goedgekeurd. Benzinebar niet geweest, andere keer dan maar. Wel jammer dat ik het karaokeduet van Schaep en Bloodcorpse nu moet gaan missen |
|
Was zeker een bijzondere avond . Ook was het erg moeilijk om op te staan vanochtend, de spa blauw mixjes hakten er wel in... Maar het was gezellig en voor herhaling vatbaar. Wanneer gaat die andere bar dicht? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
ja was wel gezellig Beter van die korte speeltijden, mogen ze van mij vaker doen. |
|
Precies Alles klaar staan voor de oosterburen? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Nee nog niet. |
|
Zware avond toch wel, achteraf gezien, maar wel heel gezellig! |
|
Ik heb de benzinebar helaas niet meer gehaald, voelde me echt niet goed aan het eind van de avond en ben maar naar huis gegaan. Maar verder was het gezellig! |
|
Damn! Was een mooi feestje zeg. Veel bekenden gesproken ook. Super gezellig! En dat 2 nummers per band principe beviel mij ook prima ja. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Heerlijk hoe jij 5 minuten aan het klooien bent geweest om je sleuteltje in een fietsslot te stoppen totdat ik je vroeg of het jouw fiets eigenlijk wel was. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Hahaha, gezellige avond inderdaad. |
|
quote: haha idd, moeten we vaker hebben dit soort feestjes, lekker tussen de lokale grafherrie bier zuipen met vrienden en bekenden (geen zm'ers gespot overigens), daarna nog even flink wezen aftanken in het pakhuis en de kar, prachtavond Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Ook mooi om te zien hoe Johnny & Mieke zich aan het vermaken waren. Lieve mensen zijn het, ik zal ze missen. Heel tof dat er gewoon een helemaal gevuld Vera staat om afscheid van ze te nemen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |