|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
? |
|
het was erg gezellig gisteren. Lekker druk ook. cheerio IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Was erg gezellig en waanzinnig druk (om 02:00 was het bier op ). Raar gevoel dat het nu echt voorbij is. Reden te meer om de voortzetting in de benzinebar te doen slagen. Johnny & Mieke, bedankt! |
|
Beetje te lang in het Pakhuis blijven hangen. Toen ik rond 5 uur die kant op wilde kachelen waren ze al aan het afsluiten Vervolgens maar richting Santanabar. Daar tot een uurtje of neger mijn verdriet zitten wegtanken Johnny bedankt!! Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Wij hadden nog wel een vrij moeilijke afterparty bij koen thuis |
|
Coen toch? Moeilijk feestje! |
|
Ja Coen met n K in Sjon's geval Was voornamelijk moeilijk wakker worden daarna, maar n stevig ontbijt doet wonderen Mooi weekend! |
|
Wanneer gaat die doorstart in de Benzinebar eigenlijk plaatsvinden? Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: 10 september. gelijk na het Ster Tribute concert in Vera. |
|
*Gaat ook bij zijn* |
|
quote: Ahaaz, daar ga ik ook heen. Weet je toevallig ook hoe die tent gaat heten? Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Ster: The Next Generation? |
|
quote: De Benzinebar. Maar ik blijf gewoon De Ster zeggen. Macht der gewoonte... |
|
quote: kon die Wokkel nou echt niks beters verzinnen.. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote:Tja... zelfde verhaal als de Mukkes eigenlijk dus. |
|
quote: Nee. Het barpersoneel van De Ster mag vrijdag en zaterdag gebruik maken van de benzinebar. Met dank aan eigenaar Paul. Beetje ongebruikelijk om dan gelijk de naam te veranderen. Who cares, het is maar een naam. Als iedereen gewoon blijft komen dan is de kans van slagen groot. Dus, vanaf 10 sept elke vrijdag & zaterdag van 0:00 - 07:00 naar Hoekstraat 44 Grunnen. |
|
moooi, kunnen we weer verder zuipen. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Waar is die hoekstraat ergens? edit: Check, google eens mijn vriendje zijn. de Benzinebar, night/swingcafe It's only open on saterdays and it's no use going there before 2 am. Paul the DJ plays excellent music and the audience is very mixed. Ok, the audience will be in vearious stages of drunkennes, but that can be a pro. If you are sober enough enjoy all the motorcycle related objects that are used for decoration. Never wear fancy shoes. They will be ruined after a night in the Benzinebar. Theme: Dancing Directions: Muurstraat, Groningen. This is in the middle of the red-lightzone of Groningen. If you don't know where it is, just follow the other people. Don't be afraid, nothing will happen. But, like everywh... Toen hield het op. Hmmmm... [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 23-08-2010 23:02] |
|
Fijn wel. De Benzinebar is al halverwege op de route van Vera naar mijn huis. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Hebben ze daar ook flesjes Hertog Jan? Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
In mijn huis? Zekers! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik vond het maar een vreemde avond in de Ster afgelopen zaterdag. Om 02.00 uur het bier al op. Toen maar allerhande mixjes in plastic bekertjes gedronken. Het was echt 'de kroeg leegdrinken'. Toch maar even wat bier in het Pakhuis wezen drinken, maar toen we tegen vier/vijf uur nog een laatste drankje in de Ster wilde doen was die al dicht Ben benieuwd hoe het in de Benzinebar gaat worden. Zondagmiddag alvast door die Hoekstraat gelopen op zoek naar de Benzinebar, kon 'm niet vinden...hehehe, dat wordt nog wat de komende tijd, zoekende metals in de Hoekstraat, de dames weten niet wat hen overkomt ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
gewoon terug zwaaien. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ik weet niet zeker of ik het ga redden die vrijdag... Ben t weekend ervoor al in Groningen. Ik zou t wel willen proberen. Regeer, ga jij die zaterdag 11 sept ook naar Oberhausen toevallig?? Evt. kan ik vrijdag naar Gron treinen als ik zaterdag met jou mee naar Duitsland kan rijden. 't is maar een wilde suggestie... Bla |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |