|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik kan niet naar Fireblade Force wegens geen vrij kunnen krijgen, dus UITERAARD aanwezig in Oberhausen voor Inquisition !!! |
|
ik vond de Mukkes altijd wel cool, gaat die dicht? Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: Daar hadden te tenminste nog bier, moet je in een "benzinebar" nog maar afwachten. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 25-08-2010 1:09] |
|
quote: Nee, Mukkes gaat niet dicht. Ik denk dat Erwin gewoon wil zeggen dat hij de Mukkes ook niet leuk vindt. Beetje rare manier wel. |
|
Jah. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote:Helemaal niet raar, zeg alleen precies hetzelfde over de Mukkes wat jij over de Ster zegt. Mukkes is ook alleen tof als je er met een groep bent, verder is het ook gewoon maar een saaie kroeg. Ben zelf al een HELE tijd ook niet meer in de Ster geweest. Was altijd gewoonte na een concert in de Vera of elders in Groningen, maar aangezien daar tegenwoordig bijna niets meer gebeurt, helaas... Ontopic: Waarschijnlijk kom ik wel ff langs. De keren dat ik vroeger wel in de Ster kwam, waren altijd wel vrij gezellig en legendarisch! (Mieke die mijn bril terugvindt op de toiletten, uit mijn eigen kots om maar iets te noemen ) |
|
Nou vooruit, kom ik ook langs, je hebt me over gehaald met je sterke argumenten. |
|
Goddomme, zo kut dat de Ster nu dicht is, kan het niet bevatten... Ik weet nog dat ik voor het eerst die kroeg binnenliep een jaar of 15 terug. Sjon zag mijn amorphis-shirt en zette meteen de band op! Verder natuurlijk de diverse meezing-avonden door de jaren heen en ook mevrouw schaffelaer heb ik daar ontmoet. Ja, echt kut.... "Hé Sjonnie, hast'oe ook May'm?" "Hajje dat thoes ook?" "ja?" "Dan gaat'ie dat lekker thoes draoi'n!!!" Dear dirty delightful old drunken old days |
|
|
|
quote: Heb je een plek vrij in de auto op de heenweg? Kosten delen we natuurlijk! Dan kan ik vrijdag ook naar Groningen komen. Bla |
|
Voor jou altijd, schat |
|
quote: Haha, die ga ik onthouden! |
|
quote: haha prachtig! een maat van me bestelde een keer 7-up, toen werd ie ook heel pissig Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Van de Vera site geplukt: Muziek van o.a. Lahar, Damnaton, Biobak, Maestro, Expulsion, As It Burns, Gheestenland, Mean Machine, B.Y.O.B., Ministry Of Terror, Pooier 666, Halved, Katafalk (laatste show ooit), Prostitute Disfigurement, God Dethroned en Vortex. |
|
quote: Oke, ik mail je! Bla |
|
quote: Vet! Wordt een avondje vol bekenden zo te zien |
|
quote: Die spelen allemaal live? In dat geval denk ik dat ik die kant ook wel op kom. Boeiender |
|
quote: daar zitten vette namen tussen. Katafalk stopt? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Dat waren ze toch al lang? Erg actief waren ze iig al jaren niet meer. |
|
quote: Ik had er totaal geen idee van. hahah IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Deftige line up. Van Katafalk tijdens het ZM fest nog een blijvende gehoorbeschadiging opgelopen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Doen! En neem 't vrouwke mee als dat mogelijk is! Bla |
|
Ik vrees dat opa het allemaal niet trekt: - eerst de hele avond teringherrie in Vera - aansluitend doorzakken in de Benzinebar met de Punkrockheavymetalkaraokeband - de volgende dag Shikari (!) in Vera. Keuzes, keuzes... Touché, pussycat! |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |