|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Wat een supergezellige geslaagde avond was het! Volle bak Dank aan alle bands voor het (belangeloos) spelen en het vlotte ombouwen. DJ Peter (vera) dank voor de vele gave Thin Lizzy classics. Dank aan de vele aanwezigen voor de gave sfeer. En uiteraard dank aan Johnny & Mieke voor 30 jaar metal history in Grunnen! Ik zag dat er veel foto's zijn gemaakt. Ben benieuwd. |
|
POOIER 666 Het geweld begint op 1:50 http://www.youtube.com/watch?v=k11OTDhc4UE Obtuse http://www.youtube.com/watch?v=-_F2CCMle54 |
|
mokeravondje.. total chaos! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:Lol... En precies zoals verwacht: laatste trein gemist, laatste mogelijkheid voor lift ook... Dus maar door naar Benzinebar. Afterparty-en, John een Blackmetal versie horen doen van Rage Against The Machine: FUCK YOU, I WON'T DO WHAT YOU TOLD ME !!! Een megavette avond met teveel drank en teveel bekenden, waarvan ik sommigen al jaren niet meer had gezien/gesproken en anderen die je niet zo vaak meer tegenkomt. Hulde aan Richard voor het verlenen van een slaapplek !!! En zaterdag was de brakste werkdag in mijn werk-geschiedenis !!! |
|
quote: LOL ja... maar je hebt nog wel gewerkt dus, hulde! Het was idd een bijzondere gezellige avond! Erg veel bekenden gesproken, nieuwe mensen leren kennen (die ik prompt de avond er op weer tegenkwam op een verjaardagsfeestje...it's a small world..), TE veel bier, knuffels van Schaep, leuk cocktailintermezzo met Sassette, Mayo, Zillah-Morte, Aphrodite ea, en veel bands. Mooi weekend ook No regrets and no remorse... |
|
Dan ben ik wel benieuwd welke van de dames jij dan bent :spa-blauw-met-ijs: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ah ik kan het zien in je profiel I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Mooi! Toen jullie net binnenkwamen in Vera had ik me nog aan je willen voorstellen, maar werd afgeleid door een aantal andere bekenden die daarna ook net binnenkwamen. En toen kwam het er niet meer van.. No regrets and no remorse... |
|
quote: Dat moeten we echt herhalen en dan moet Nix ook weer mee, maar dan zonder spa blauw met ijs |
|
|
|
Bah bah bah! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Que? |
|
Cocktails... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ja, smerig inderdaad. |
|
quote: We hadden het er toch nog een keer over gehad om met z'n allen (incl. OW wolf en Vargen als ze mee willen) wat te gaan doen in Grunn. No regrets and no remorse... |
|
|
|
quote: Klopt en met Mir afgesproken dat we het ook daadwerkelijk gaan plannen ipv blijven roepen dat we dat echt moeten doen. |
|
quote: Slaapplek is wel aanwezig voor jullie 2 dames hoor. Binnenkort idd even wat dingen overdoen. Verder was het idd een heel mooi feest. Zoveel oude bekenden weer gezien. Jammer dat pas kan bij een afscheid van De Ster. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
ik was om 2 uur thuis helaas, verrekte koppijn ook. Vandaar dat ik er niet was. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:+1 |
|
Ben erg blij dat ik gegaan ben. Zo gezellig! Hulde aan Johnny en Mieke voor al die jaren gezelligheid, bier en goede muziek. Het lijkt al eeuwen geleden dat ik in de Ster werkte... Bla |
|
Ik was gister even in de Benzinebar. Leuk zitten praten met wat gasten. Toch vond ik het niet echt gezellig, het typische Ster sfeertje is weg Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: Ik denk dat het even gepromoot moet worden ofzo. Moet even groeien ofzo. Binnenkort gaan we ook wel even heen denk ik. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |