IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : 11 september, een jaar later Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-09-2002 9:31 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

en, je hoeft geen einstein te zijn waar het vandaag allemaal om zal draaien.

de slachtoffers moeten uiteraard wel herdacht worden maar waarom moet heelde wereld weer om het hardst doen of ze het zielig vinden ? er vallen toch ook veel doden onder de burgers in palestina etc? zijn dode amerikanen erger??

en wat is er in de tussentijd gebeurt met de "war on terrorism"? toch niet veel dacht ik zo.er wordt zo nu en dan wel eens een moslim opgepakt, taliban is weggejaagd maar Bin laden loopt nog steed vrij rond en is de taliban vernietigd? bush zal deze dag wel weer aangrijpen voor veel patriotisme en dreigende taal richting Irak (die geen banden hebben met terroristen)en zijn grip op VS w"l weer opschroeven (veel politie, meer lacht naar de regering).



B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 11-09-2002 9:38 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Ik vind het goed dat dit soort dingen herdacht worden, maar ze moeten het niet overdrijven, geen dingen zeggen waar ze te weinig van weten en geen misbruik maken van de situatie.


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 11-09-2002 9:42 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Ik ben vorig jaar erg geschrokken en was bang dat dit het begin zou zijn van een soort wereldoorlog...de angst is wat afgezakt, maar ik blijf onder de indruk van wat er gebeurd is...


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 11-09-2002 9:45 by XdeckX Wijzig reactieProfiel van XdeckXQuote dit bericht

het suckt gewoon nog steeds ass...


REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD!


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 11-09-2002 9:45 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

ik ben zeker net zo onder de indruk van het verbijsterende gedrag wat de amerikanen in deze tijd vertoond hebben.


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-09-2002 9:52 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2002 9:42 schreef suzanne het volgende:
Ik ben vorig jaar erg geschrokken en was bang dat dit het begin zou zijn van een soort wereldoorlog...de angst is wat afgezakt, maar ik blijf onder de indruk van wat er gebeurd is...


ik ook. maar wanneer worden de slachoffers van de bombardementen in Bagdad etc herdacht? dat was toch ook een indrukwekkend vertoon. ik vind dat er met twee maten wordt gemeten.


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 11-09-2002 9:55 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

De slachtoffers van de bombardementen in Bagdad zullen ongetwijfeld daar worden herdacht... Denk jij nou echt dat de daders van de aanslagen van 11 september vandaag ook maar enig moment stil zullen staan bij de consequenties en slachtoffers van hun daden?


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 11-09-2002 9:58 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

ik denk dat iedereen voornamelijk bang was van de impact die het zou kunnen hebben... en in veeel mindere mate om de mensen zelf die zijn omgekomen...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-09-2002 9:59 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2002 9:55 schreef Lord Morgoth het volgende:
De slachtoffers van de bombardementen in Bagdad zullen ongetwijfeld daar worden herdacht... Denk jij nou echt dat de daders van de aanslagen van 11 september vandaag ook maar enig moment stil zullen staan bij de consequenties en slachtoffers van hun daden?


Nou okee, dan moeten de slachtoffers van deze aanslag ook "daar" worden herdacht.

en ik heb toch geen woord gezegd over de daders en dat ik het leuk vind of zo? maar ik vond die bombardementen op bagdad EVEN ERG!


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 11-09-2002 10:03 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2002 9:59 schreef attila_de_hun het volgende:
Nou okee, dan moeten de slachtoffers van deze aanslag ook "daar" worden herdacht.

en ik heb toch geen woord gezegd over de daders en dat ik het leuk vind of zo? maar ik vond die bombardementen op bagdad EVEN ERG!

ben ik het 100% mee eens
(edit maar niet in italic aaaargh)

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 11-09-2002 10:04]


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 11-09-2002 10:03 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

joah, kut he


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 11-09-2002 10:09 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2002 9:59 schreef attila_de_hun het volgende:
Nou okee, dan moeten de slachtoffers van deze aanslag ook "daar" worden herdacht.

en ik heb toch geen woord gezegd over de daders en dat ik het leuk vind of zo? maar ik vond die bombardementen op bagdad EVEN ERG!



Maar waarom vind je dan preceis dat er met twee maten gemeten word?

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 11-09-2002 10:11]


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 11-09-2002 10:11 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

tja ik ben op het moment eigelijk bang om de tv aan te zetten, om dan ververvolgens WEER die beelden van et world trade centre te moeten zien (en btw dat jaar is best wel snel gehaan )


My madness, my sadness


antimetal
Flame your moderators!
Usericon van antimetal
Posted 11-09-2002 10:16 by antimetal Wijzig reactieProfiel van antimetalQuote dit berichthttp://www.anyplace.nl

Irak is niet het enige land met een gevaarlijke eenling aan de macht, bush is momenteel net zo gevaarlijk.
Er is echt niet zo veel mis met de mensen in Amerika, het zijn de mensen die aan de macht zijn die er momenteel misbruik van maken. (de amerikaanse politiek beseft nog steeds niet dat de rest van de wereld ook een mening heeft die gerespecteerd dient te worden...)
Ik vindt het overigens wel heel goed dat men het afgelopen jaar veel meer aandacht heeft besteed aan de achtergrond van de israelisch/palestijnse problemen en in hoeverre Amerika daar deel in heeft.
Er zijn gelukkig ook nog steeds een hele hoop kritische geluiden tegen Bush, en ik hoop dat het helpt.

Vandaag zijn we een jaar verder, dat is 52 weken, 365 dagen, 8760 uur.....en wat is er in de tussentijd gebeurd?, meer van het zelfde.
Dag in dag uit.... herdenken is prima, maar het is geen oplossing.

[Dit bericht is gewijzigd door antimetal op 11-09-2002 10:21]


why would you listen to me?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-09-2002 10:17 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2002 10:09 schreef Lord Morgoth het volgende:
Maar waarom vind je dan preceis dat er met twee maten gemeten word?


nou, wij horen toch helemaal niks over de vele doden die door amerikaanse activiteiten zijn gevallen? en veelal onder een twijfelachtige motivatie. ik krijg het idee dat een amerikaanse dode veel erger is dan een palestijn of serv of wat dan ook. en al die rethoriek die dit weer begeleidt, ik wordt er gewoon moe van.

kijk, ik vind het ook verschrikkelijk en was helemaal van slag. en ik kan me amper het leed voorstellen dat de slachtoffers en nabestaanden hebben moeten doorstaan en nu nog trouwens. maar als je gaat nadenken wordt duidelijk dat de media ook wel zijn best doet om die beelden in onze strot te rammen. ik blijf erbij een irakeese dode burger is net zo erg als een amerikaanse dode burger.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 11-09-2002 10:22 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

T enige wat ik ervan te zeggen heb is dat we nu, en pas NU onze ogen wijd openhouden voor dingen die al lang liggen te sluimeren in deze wereld. Maar om heel eerlijk te zijn: Ik weiger te panikeren, da's namelijk wat die terroristen willen bereiken. Life goes on...


[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 11-09-2002 10:23]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 11-09-2002 10:23 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Daar geef ik je ook volledig in gelijk, wat dat betreft is iedereen gelijk.

Maar het is wel begrijpelijk dat de westerse media meer aandacht besteed aan een Amerikaanse dode dan aan een Irakees. Het zelfde geld omgekeerd. Tijdens de aanslagen in Amerika was ik in Indonesië, notabene het grootste moslim land ter wereld (!). De pers daar schreef nauwelijks over de aanslagen, en westerlingen werden met een scheef oog aangekeken... I'll tell you now that's scary!!!


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 11-09-2002 10:24 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2002 9:31 schreef attila_de_hun het volgende:
er vallen toch ook veel doden onder de burgers in palestina etc? zijn dode amerikanen erger??


Nope, en dat moeten die AMi's maar eens goed gaan beseffen. Maar anayway, voor mij blijft het allemal 'ver van mijn bed-show'


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


mansongirl
Goddess of hate
Usericon van mansongirl
Posted 11-09-2002 10:26 by mansongirl Wijzig reactieProfiel van mansongirlQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/mansongirl

bij Ground Zero verkopen ze zelf merchandising dat vind ik gewoon zielig hoor! Amerikanen doen alsof het zo zit: Iemand gaat dood, ze zijn in de rouw totdat ze een manier hebben gevonden wardoor ze er geld mee kunnen verdienen. Of ben ik de enige die zo denkt??


luuuuuuv is in the air.........


Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 11-09-2002 10:27 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

quote:
Op 11 september 2002 10:26 schreef mansongirl het volgende:
bij Ground Zero verkopen ze zelf merchandising dat vind ik gewoon zielig hoor! Amerikanen doen alsof het zo zit: Iemand gaat dood, ze zijn in de rouw totdat ze een manier hebben gevonden wardoor ze er geld mee kunnen verdienen. Of ben ik de enige die zo denkt??

wat had je dan verwacht, je hebt het hier wel over amerikanen....

[Dit bericht is gewijzigd door Demogorgon op 11-09-2002 10:27]


mansongirl
Goddess of hate
Usericon van mansongirl
Posted 11-09-2002 10:28 by mansongirl Wijzig reactieProfiel van mansongirlQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/mansongirl

ja. Maar ik vind het nog steeds dom.


luuuuuuv is in the air.........


Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 11-09-2002 10:29 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

ja ik ook, bent met je eens


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 11-09-2002 10:29 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2002 10:26 schreef mansongirl het volgende:
bij Ground Zero verkopen ze zelf merchandising dat vind ik gewoon zielig hoor! Amerikanen doen alsof het zo zit: Iemand gaat dood, ze zijn in de rouw totdat ze een manier hebben gevonden wardoor ze er geld mee kunnen verdienen. Of ben ik de enige die zo denkt??

In de states worden ze alsmaar meer een karikatuur van zichzelf...hun probleem.

Ze moeten ook eens ophouden met "Wij problemen, de hele westerse wereld problemen"

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 11-09-2002 10:30]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-09-2002 10:30 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2002 10:23 schreef Lord Morgoth het volgende:
Daar geef ik je ook volledig in gelijk, wat dat betreft is iedereen gelijk.

Maar het is wel begrijpelijk dat de westerse media meer aandacht besteed aan een Amerikaanse dode dan aan een Irakees. Het zelfde geld omgekeerd. Tijdens de aanslagen in Amerika was ik in Indonesië, notabene het grootste moslim land ter wereld (!). De pers daar schreef nauwelijks over de aanslagen, en westerlingen werden met een scheef oog aangekeken... I'll tell you now that's scary!!!


ja dat is ook zo. beide kampen zijn wel erg selectief bezig. ik haat dat!! domme geloven!!


mansongirl
Goddess of hate
Usericon van mansongirl
Posted 11-09-2002 10:30 by mansongirl Wijzig reactieProfiel van mansongirlQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/mansongirl

quote:
Op 11 september 2002 10:29 schreef Demogorgon het volgende:
ja ik ook, bent met je eens

thanx voor de support...


luuuuuuv is in the air.........


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 11-09-2002 10:31 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Dan ga ik jou een handje geven!


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen