|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Grapje van 'vroegah'. Hadden we't in de Vissenkom wel's over. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Vast in een of ander obscuur bm topick. |
|
quote: Mental? |
|
Nee, ik ben not your dick!!! met spatiebalk!!! |
|
quote: Begint vaag een belletje te rinkelen, nadere uitleg is vereist.. Gave aankoop trouwens, die Gnaw Their Tongues. quote: Die van de hamburgers? :') |
|
Goed bezig!! Hoe lang nog tot je 50e post? Dan help ik ff, wordt onzin ook weer leuk, hehe |
|
Oh ik dacht even dat je mijn phallus was. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ja, die held ja. |
|
quote:Duurt nog wel even denk ik! |
|
Doorposten dan. |
|
Bezig! is het nog fun in onzin dan? |
|
Geen idee, niet meer weggeweest hier, hehe |
|
quote:Sowieso gave band. M'n vriendin kan allen niet tegen (blackl) noise. Iets met Urgehal en Taake. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Eh, ja, volgens mij weet ik het weer |
|
quote: Daarom mag die Noizefucker plaat ook niet gedraaid worden? |
|
quote: "Clean The Electric Oceaan!" toevallig? |
|
quote: Geen idee, was een compilatie/verzamelaar dacht ik. Zit nu Noisekicks verouderingsproces te luisteren, heerlijk wat een grafherrie. |
|
Kaartje voor Electric Wizard. |
|
quote: Er staat me iets van bij dat Viktor en ik die plaat allebei hebben. Ik heb 'm ooit in huis gehaald omdat dat het hardste (wat betreft BPM) was wat ik op het gebied van electronica kon vinden. Heeft muzikaal gezien niet al te veel toegevoegde waarde, is meer een joke-item wat mij betreft. quote: Goed bezig. Ik ben benieuwd of het uit gaat verkopen, aangezien het Burgerweeshuis plaats heeft voor 'slechts' 400 personen. |
|
quote: Dat is niet zoveel plek, maar zondagavond in Deventer en nou heb ik ook niet het idee dat EW erg in trek is? |
|
Geen idee, ik vind het wat lastig in te schatten. Wellicht dat de zondag voor sommigen reden is om niet te gaan (kater van de voorgaande dagen, andere verplichtingen, maandag vroeg op i.v.m. werk). Ik zou het in verband met de beschikbare bewegingsruimte / wachttijden bij de bar niet al te erg vinden als het niet uit zou verkopen. Ik heb echter gehoord dat er geadviseerd werd om voor de datum in Londen ruim op tijd een kaartje te kopen omdat de kans best groot is dat het uitverkocht raakt, en dat is een zaal met een capaciteit van, naar het schijnt, 1.000 bezoekers. |
|
Nieuwe Therion Nieuwe Kamelot Geil spul |
|
quote: Idem, geen idee eigenlijk. |
|
Ik heb er een van deze gekocht: http://www.phdesigns.co.uk/product_info.php?cat=79&products_id=290 Vandaag is-ie binnengekomen. Hij is in ieder geval heeeeel licht. En volgens mij is-ie voor dat gewicht heeeeeel warm! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |