|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nae, un dialek! "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Estee Lauder Double Wear eyeliner en lash primer Black seeds of bunny! |
|
Kaartje voor een goede vriendin. En garnalen. Hoewel die laatste wel in de vorm van de kroepoek van de Aldi. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
quote: Ja, die heb ik van haar inderdaad. Vandaag binnen gekomen, zeer snelle levering. Boodschappen voor aankomende week Kaarsen Thee lichtjes Winterjas Nu alleen nog schoenen vinden *zucht* Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Gisteren besteld: Hail Of Bullets - On Divine Winds Winterfylleth - The Mercian Sphere Melechesh - Epigenesis Brain Drill - Qauntum Catastrophe |
|
bub |
|
Gorement - Darkness of the dead Shirt van Sadistic Intent Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Aangezien gisteren mijn tweede handrem het ook had begeven: Gekocht: Twee nieuwe handremmen. Vervolgens ga je proberen dat ding te monteren, blijkt dat de remkabel niet in dit type handrem te krijgen is. Dus ja: Gekocht: Een nieuwe remkabel. Wil je die op maat knippen, kan je nergens meer een tangetje vinden: Gekocht: Een tang. Morgen als het weer licht is maar eens proberen de rest erop te monteren. Benieuwd wat ik nog meer nodig ga hebben. |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Hail of Bullets - On Divine Winds Otargos - Fuck God-Disease Process Geïst - Galeere Rotting Christ - Genesis Moonsorrow - Suden Uni Faustian Spirit of the Earth |
|
Nynke Laverman - Sielesâlt DVD |
|
Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Leuk You have time. You are doing fine. |
|
quote: Meer dan. Maar ik kijk nu al reikhalzend uit naar de dvd van Nomade. |
|
quote: Deze zal ik ook nog maar eens aanschaffen. |
|
quote: Eéntje maar? [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 09-10-2010 16:17] |
|
2 zits bankje |
|
Dieet slaat niet aan? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Doos vol bokbieren bij de bierspeciaalzaak gehaald. spelfout weggehaald... |
|
quote: 65+ muzak Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
'n ootoo. Verrassend triviaal |
|
wa veur oto? |
|
'n paarse ford fietstas 1.3 uit '97. Verrassend triviaal |
|
3 tientjes mag je 'm hebbe? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |