|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
te veel bier. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Onmogelijk. Of.. te waarschijnlijk ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Ik weet het niet meer IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: In dat geval: Verrassend! Gekocht: Nog helemaal niets, maar dat gaat binnen nu en een uurtje veranderen.. boodschappentime! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Een hipster blouse (flannel), een nette blouse, stockings en een zwarte spijkerbroek. knetterduur allemaal. |
|
Overhemd heet zo'n ding bij mannen. Oja wat moet je met stockings? |
|
Een Junk de Luxe overhemd en een G-Star muts Against God and Government |
|
quote: Nee shirt. Heel boeiend. Ik heb de kaarten voor de GDMBR gekocht . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ah een junkhemd, dat is vast ook zo'n prefaded flannel geval. Die stockings zijn natuurlijk voor m'n vriendin. Ze belde of ik even een kadootje voor haar kon kopen, stockings om precies te zijn. |
|
quote: Ah! Je had geloof ik ook een keer gepost hoe je vlees droogde? Ik zou dat wel een keer willen proberen. [Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 23-10-2010 15:00] |
|
Against God and Government |
|
quote:Ja, de toekomstige eigenaar van die stockings doet dat altijd als we gaan wandelen. In een oven op een lage temperatuur met een blazer aan en dan 48 uur oid geloof ik. Wel belangrijk dat je vlees gebruikt met heel weinig vet. Appelschijfjes zijn ook leuk om te drogen trouwens, en groente natuurlijk. |
|
quote:Ach so. Daar zitten best aardige bloesjes tussen ja. Jammer dat die site dan weer zo arty farty is, en dat ze zo'n idiote merknaam hebben. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ben alleen bang dat mijn oven dat niet trekt. Houd zelf erg van Beef Jerky. |
|
Je kunt ook speciaal voedseldrogertje kopen, kost maar een paar tientjes en is kleiner dan een frituurpan. |
|
quote: Dat is dan helemaal top, ik zal eens bij de kookwinkel kijken, die hebben een aardig groot assortiment dat dat er ook nog weleens tussen kon zitten. En anders via internet. |
|
De handschoenen, niet de nagels en de nagellak en al zeker niet een paar handen |
|
Ik vraag me bij die dingen altijd af wat je eraan hebt, het geeft geen extra warmte en vissen vangen wordt er ook niet gemakkelijk op. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Het zijn net handschoenen! Ik denk dat het sexy of gothic bedoeld is. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Je hebt er helemaal niks aan, maar het is onderdeel van mijn roze met zwarte disco outfit die aan moet tijdens een fout feestje. |
|
quote: Ja, te koop bij feestwinkels en op de carnaval afdeling |
|
Nouja mooie bedoeling, dat is wel het allerlaatste wat ik in die dingen kan zien. Maar goed misschien ben ik gewoon kleurenblind en vind ik roze teveel op grijs lijken. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ik dacht al, wtf?! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |