![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Iets meer. Spik en span dingetje, apk tot volgend jaar en alle onderhoudsboekjes zitten er afgestempeld bij. Verrassend triviaal ![]() |
|
2K dan ![]() ik heb gisteren kratje Schutters voor me pa gekocht ![]() ![]() ![]() |
|
![]() en Ortega cd-tje ![]() |
|
Family Guy seizoen 2 The Simpsons seizoen 13 Leuke aanbieding bij de Media Markt --> 2e (goedkoopste) box voor de helft van de prijs. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Ah, goeie tip! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Ik heb Nomade een jaartje geleden of zo gezien, erg goed optreden. Wist niet dat er een DVD van uit gaat komen, even in de gaten houden. ![]() You have time. You are doing fine. ![]() |
|
quote: Waarschijnlijk nog wat meer onderdelen en meer gereedschap. En dat herhaalt zich nog een keertje of 50, en kom je uiteindelijk tot de conclusie dat je net zo goed een nieuwe fiets had kunnen kopen. Zelf Viberider - The big show gekocht. ![]() Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
Planet Terror Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
3 nieuwe boxers Against God and Government ![]() |
|
![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Zo dan, wat een dijenkletser zeg ![]() Against God and Government ![]() |
|
Net besteld: ![]() ![]() |
|
quote: quote: ![]() ![]() ![]() We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... ![]() |
|
Oppassen dat ze niet te strak zijn! ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Rhapsody of Fire - Dawn of Victory Rhapsody of Fire - Symphony for Enchanted Lands II Grand Magus - Hammer of the North ![]() |
|
Double Cheeseburger Twisted Fries Bij de Burgerking op Utrecht CS. En het was mijn avondeten. ![]() ![]() |
|
quote: De Burger King op Utrecht CS is sowieso om te huilen ![]() ![]() |
|
Mja, ik dacht er nog over om een patatje met een bereklauw pinda te halen bij de criminelen op de hoek daar richting de jaarbeurs. Als die lui er uberhaupt nog zitten? Maar was al een tijdje niet bij de BK geweest. Niet dat ik daar uberhaupt graag kom maarrr... hoe lul ik me hier nu weer uit. Ik neem volgende keer iig weer een dubbele Whopper met bacon en cheese, want die cheeseburger was wat aan de kleine kant. ![]() |
|
Gekocht: Een grote shoarmaschotel. Ik noem 'm Karel, hij slaapt in de studeerkamer tot ie wat groter is. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
quote:Twisted Fries. Is dat niet dubbelop? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote:Ik ben geen Fries hè. ![]() Maar een andere vraag: Waarom heten normale frieten niet Straight Fries? ![]() |
|
Met je fikken van Karel afblijven! Viespeuk. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
Nou. ![]() Ik haal mijn eigen shoarmaschotel wel dan hoor. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |