![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
en streng kijken graag Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Hij moet nog gemaakt worden, maar daarna zal ik er wel even over nadenken. ![]() |
|
Wordt gewaardeerd! ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Super Soft Tissues 200 stuks in een doos Neusspray met calendula Kaloba tabletten, 20 stuks [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 11-09-2010 22:55] ![]() |
|
quote: ![]() |
|
quote: Wat staat er op? ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: Ahhhhh, oorzaak stinkende mensen van afgelopen vrijdag? ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
The Glasspack - Bridgeburner CD Acid King / Altamont split CD ![]() |
|
Kruh - Kruh (CD) V/A - Blackened Emotions Vol. 1 (Live DVD) I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
quote:Geen dankkleed?! Niks of niemand te danken? ![]() OT: Hele vette Kswiss sneakers. ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Psycho Pippi op 12-09-2010 20:22] We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... ![]() |
|
Mercyful fate - Melissa LP Kogelriem ![]() |
|
quote:Ik had het hier laatst nog over met iemand: Volle of afgeschoten patronen? ![]() |
|
Volgens mij zijn het excercitie patronen, dus leeg, ingedeukt slaghoedje, maar wel met de kogelpunt er nog op. ![]() |
|
Exercitie patronen hebben geen kogel, die zijn aan de bovenkant dicht geknepen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Dit kan ook niet. Een patroon is het geheel, dus de huls, de kogel, het kruit en het slaghoedje. Een afgeschoten patroon is dus geen goede term. Mooi man, het leger en shit. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Ok, gelukkig begrijpen jullie wel wat ik bedoel. Anyway, zo een met hele patronen had ik ook. Maar is al jaren kwijt. ![]() En die met "afgeschoten" patronen snap ik nooit zo. Waarom zou je daar mee rond gaan lopen? Is hetzelfde als je lege boterhamzakje de hele dag met je meeslepen. ![]() |
|
quote: ![]() Vet stoer! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
My Dying Bride - As The Flower Withers Carpathian Forest - Morbid Fascination of Death Nagelfar - Srontgorrth Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote:Is dat de heruitgave? Staat er nog extra materiaal op? ![]() |
|
quote: ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |