![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
![]() ![]() signature ![]() |
|
ik krijg er altijd een beetje dit idee bij ![]() ![]() |
|
en +1 @ de normale rijbroeken, met zwarte laarsjes en een zweepje ![]() ![]() |
|
Spiritual Beggars - Return to zero Product: LP, LIMITED EDITION Sahg - III Product: LP Volbeat - Beyond hell / Above heaven Product: 2-LP Enslaved - Axioma ethica odini Product: 2-LP Down - Diary of a madband (live) Product: 3-LP "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: Ai! :') Jammerrr! Verrassend triviaal ![]() |
|
![]() m'och .. [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 06-10-2010 15:46] ![]() |
|
quote:ben blij dat het maar een broek is en dus in de realiteit gewoon uit kan ![]() +1 @ Jan ![]() afhankelijk van de kijkhoek ey [Dit bericht is gewijzigd door F.E.S. op 06-10-2010 15:47] ![]() |
|
Zojuist een gave kattenmand besteld: ![]() Gaat Snorrie blij mee zijn denk ik zo nu het weer wat kouder wordt. Tenminste, als ze snapt wat de bedoeling ervan is :') Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
quote: http://www.flickr.com/photos/avelrd/5054512657/ Asjeblieft hoor. ![]() ![]() |
|
quote: Ik wil hem graag offline hebben. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Besteld waar ik denk dat je hem besteld hebt? Hier ook een leuk mandje, alleen is hij zo licht, dat de dames er de hele kamer mee doorvliegen. ![]() |
|
Als je Edina bedoeld, dan ja! Ben benieuwd wat Snor ermee gaat doen, met de Kong heeft t ook een maand of 3 geduurd voor ze begreep wat ze er mee moest. Volgensmij zijn jullie dames dan toch een stukkie sneller ![]() Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
Sneller op meerdere manieren denk ik. ![]() ![]() |
|
Jap. :') Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
Nagelkaas ![]() ![]() |
|
Voor mezelf: Aquarium "Cleo" 2 waterplanten 1 garnalenhotel 1 stukje hout Alles is inmiddels "opgestart" dus over een weekje of 2, 3 gaan er garnaaltjes in. Welke soort weet ik nog niet 100% zeker. Voor mezelf én mijn vader: Sweex PCI SATA controller Western Digital 1.5 TB SATA harddisk SATA kabel + verloopstuk van molex naar SATA Er komt een PC in het netwerk te hangen waarnaar gebackup'd wordt. Zelf maakte ik al bijna dagelijks backups, mijn vader niet, en toen crashte zijn externe schijf (laatste backup: alles behalve recent). Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
quote: Kleine tip: zorg dat ze niet kunnen ontsnappen, of dat je garnalen neemt die niet zo mobiel zijn. Een goede maat van me had er destijds een paar die ontsnapt waren en halverwege de kamer lagen. Had ik 'm ook nog aan de lijn op dat moment: "Gast, ik ga je ff hangen, mijn garnalen gaan er vandoor!" ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Ik heb al een aquarium met garnalen dus ik weet al hoe actief die beestjes kunnen zijn. Op de bodem maken ze een behoorlijk slome indruk, maar zwemmend gaat het toch een stuk sneller dan verwacht. Het enige echte probleem is welke soort? Red Cherries heb ik al, dus het worden of Japonicas of Red/White Crystals. Hoewel de laatste schrikbarend duur zijn, zeker als je een beetje fatsoenlijke kolonie van de betere soort wilt hebben. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
Ik zou gewoon gamba's nemen, maar ik ben dan niet de juiste persoon om dat te vragen misschien. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Ik zou gewoon voor Hollandse of Noorse garnalen gaan. Persoonlijk vind ik gamba's altijd maar een gedoe. Kost te veel tijd. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Zo, wat een aanschaf Vinnie! Deed de bank niet moeilijk over de lening? ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |