![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: O, maar dit is veel flexibeler oa omdat je zelf je samples kan laden en er zit een drumsynth in, dus veel allrounder dan de gesamplede drums van Addictive. Maargoed, dat heeft weer andere kwaliteiten dus ook dat blijf ik gebruiken.. Ik vind het fris klinken om dingen door elkaar te gebruiken en te layeren ![]() |
|
quote: Die lui hebben mooi spul en naast mijn huidige slaapzak wil ik eigenlijk nog wel een extremere, zit naar een yeti te kijken, maar dit is ook mooi. http://www.yetiworld.com/ ![]() |
|
quote: Waarom koop je hem dan niet gewoon bij de Bever oid? ![]() Ik heb trouwens een Joutsen slaapzak. Niet de goedkoopste maar ik woon vlakbij de maker die goede service verleent qua reparaties/bijvulling etc. Birdland is een goed NL merk, trouwens. ![]() |
|
Eiken salontafel en eettafel, zojuist bezorgd. Alleen nog poten bevestigen en de boel in de olie zetten. Maar, tering, wat zijn de tafelbladen zwaar ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 22-09-2010 13:47] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Summoning longsleeve. Unleashed t-shirt. ![]() |
|
quote: ![]() [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 22-09-2010 15:00] ![]() |
|
quote: Nog voorkeur voor olie, specje? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Als ik financieel weer in iets rustiger vaarwater zit ga ik dat ook maar eens aanschaffen, dat Ikea spul is niet MH-bestendig ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: Bij Ikea hebben ze trouwens ook meubelen van gezaagd hout ('echt' hout), dat scheelt veel qua stevigheid. Maar goed, dan is het nog steeds duurder dan het stereotype Ikea-spul ![]() Mocht je het later dus gaan doen, ik had nu bij Van Kroon in Utrecht besteld: http://www.vankroon.nl/ De Gamma eettafel en salontafel. Erg rechttoe rechtaan stijl, maar dat wilde ik dan ook voor m'n tafels ![]() ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Rechttoe rechtaan, da's ook mijn stijl ja, hehe. Ziet er goed uit ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: VST's gebruik ik in Renoise, Ableton en/of AudioMulch. Met Ableton Live als master en de rest als rewire-slaves. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Yirroth op 22-09-2010 15:54] "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" ![]() |
|
jammer dat mulch geen rewire ondersteunt. Dat is echt poep! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote:Het lijkt me nu net een tool waar je dat juist nodig hebt.. ![]() ![]() |
|
Net een kado voor Valorian besteld ![]() May the Shield of Thor keep fiends away! ![]() |
|
Na 2 jaar HTC en Windows Mobile ellende: ![]() Nu aan de lader, vanavond eens testen. Je moeder. ![]() |
|
quote: Ondersteund het MIDI-yoke? dan kun je het via die manier rewiren. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" ![]() |
|
quote:heb je een coolblue gekocht? :') We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
Een wattes? Vind hem nu al fijner werken, niet zo'n overgevoelig scherm en tenminste knopjes die je in kan drukken. :') Heeft alleen ook geen bereik verder dan 2 meter van het raam. Maar deze wacht tenminste tot hij wél bereik heeft en verstuurt ze dan ipv niks te doen en niet te laten weten of een bericht wel of niet verzonden is zoals die HTC doet. Je moeder. ![]() |
|
Hoe is je inktpatroon geworden? Ben wel benieuwd. ![]() |
|
Goeie shit, ik mail je even een foto. Je moeder. ![]() |
|
Spierballentaal en cowboylaarzen ![]() En beef jerky, gaat goed samen met het boek. [Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 22-09-2010 18:32] ![]() |
|
Een fiets ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |