|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Als je ze probeert kwijt te raken dan weer niet.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ook oppassen met broodkruimels en kiezeltjes dan. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Ik zou ze juist broodkruimels meegeven. Of patat in de stad, voor de duiven. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ah slim, duiven trekken weer allerlei andere roofdieren aan. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:De Tegenpartij en ik hebben een keer net gedaan alsof we onze kinderen achterlieten. We waren bij de Pyramide van Austerlitz, even kijken of er nog een arcadehal of iets was. En iedereen was daar met hun kinderen, alleen wij niet. Dus mensen zaten nogal te kijken wat wij dan kwamen doen. En dus wij 2 kindernamen geroepen en geroepen, maar nee hoor, onze kinderen kwamen niet. Mensen al een beetje om zich heen kijken of ze ze zagen. Maar nee, nergens te bekennen. Dus wij, duidelijk hoorbaar, tegen elkaar: "Ze zoeken het maar uit! Wij gaan! Dat zal ze leren!" En zijn zo de auto ingestapt en weggereden. Je zag de mensen kijken.... "Dat kun je toch niet maken?!" We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
|
|
Het doet me ene beetje denken aan de aflevering van AbFab waar ze Saffy proberen in te ruilen voor een kameel, hehe. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
@ Pippi neen :') har |
|
quote: en ritalin! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Corrigerende tik compleet uit verband gerukt: Schoenmoeder heeft schoonzusje geslagen tijdens een ruzie. Zo moet het dus NIET. Ik ben echt pissed off, maar ben een buitenstaander die met allebei niet echt een sterke band heeft. Schoonzusje wordt aankomende week 17 btw. Echt, WTF? Een paar maanden geleden hebben we schoonzusje aangeboden dat ze bij ons een tijdje terecht kon als de boel uit de hand liep. Denk zomaar dat ze dat aanbod binnenkort aan gaat nemen. Way to go schoonloeder. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
geil van ranzigheid, opgewonden, ik brulde, ik wil ook een meisje van strand Nulde! emotie |
|
quote: amper 17 jaar... trillend op mijn benen (Doe Maar) |
|
quote: Emotie, genoeg daarvan ja. Trillend van woede hier op de bank. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
schoonmoeder = een loeder. emotie [Dit bericht is gewijzigd door herrie op 25-10-2010 0:46] |
|
Als je 17 bent mag je gewoon een corrigerende tik teruggeven. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Spinvis is er niets bij. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Mag je ook kinderen van iemand anders voor de bek rossen omdat pappa en of mamma een snotblaag is? |
|
Jij wilt dat kind zo hard slaan dat de vader en/of moeder zelfs de pijn ervan voelt? |
|
Zoiets ja |
|
Wil soms wel van die ruggengraatloze ouders echt op hun gezicht timmeren als hun kinderen schreewend/jengelend rondhupsen en er niks van wordt gezegd Black seeds of bunny! |
|
Afgelopen zaterdag naar de Ikea geweest? |
|
Godzijdank niet, maar zie het helaas regelmatig in de kapsalon... Kids rennen door de hele zaak inclusief de etalage en hangen in de posters en etalagedecoratie, en ouders trekken hun mond niet een open Black seeds of bunny! |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |