IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : club van 10.000.000 Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-06-2005 20:55 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2005 20:53 schreef MindlessMayo het volgende:
We hebben een clubske opgericht voor mensen met een lelijk gezicht, je hoort erbij...

Je hoort erbij!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-06-2005 20:56 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Jij niet uiteraard, jij bent een trendsetter.. geen clubganger en bovendien uitermate good looking.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-06-2005 20:59 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Neuken?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-06-2005 21:04 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Nee, maar ik lust wel een koude sinas met een ijsklontje.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-06-2005 21:07 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2005 20:53 schreef Staalman het volgende:
en al die padlarven het land uit schoppen...

*zucht*
Dat zou nou een mooi iets zijn...


padden zijn nuttige dieren die hier al waren voordat de eerste homo sapiens op een boomstam het land binnendreef. ik zie dus niet in waarom hun nageslacht (van die leuke dikkopjes) het land opeens moet verlaten.



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-06-2005 21:08 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

effe hier naartoe gekopieerd

ik ben het op zich met die groep eens.

alleen:

1. hoe krijg je zoiets voor elkaar? dit mag nooit en te nimmer worden afgedwongen vanzelfsprekend. zou het een beetje helpen als de kinderbijslag zou worden afgeschaft(iets waar ik groot voorstander ben)

2. nederland is op wereldschaal niks. het zou effectiever zijn als in landen en China en india (waar het milieu niks in te brenge heeft)een flinke daling in de bevolking zouden gaan krijgen (maar hoe)

want want het grootste probleem de komende tijd zal gaan worden is als alle chinezen/indiers flink gaan consumeren, (en iets waarvan ik niet het recht heb om hun dat te ontzeggen vind ik,als luxe-westerling). niet alleen milieu en natuur, maar ook verdeling van de grondstoffen op globale schaal


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-06-2005 21:11 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

+1



quote:
Op 20 juni 2005 20:59 schreef attila_de_hun het volgende:
ik ben het op zich met die groep eens.

alleen:

1. hoe krijg je zoiets voor elkaar? dit mag nooit en te nimmer worden afgedwongen vanzelfsprekend. zou het een beetje helpen als de kinderbijslag zou worden afgeschaft(iets waar ik groot voorstander ben)


Dat is een begin

Als er zich maar genoeg "prominente" wetenschappers, (ex)-politici e.d. aansluiten bij deze stichting word zij "mondiger" en kan er hopelijk door te lobbyen het e.e.a. bewerkstelligd worden.

Nog mooier is het natuurlijk als politieke partijen de beginselen van deze club adopteren.. Ijdele hoop

quote:
2. nederland is op wereldschaal niks. het zou effectiever zijn als in landen en China en india (waar het milieu niks in te brenge heeft)een flinke daling in de bevolking zouden gaan krijgen (maar hoe)


China is daar al hard mee bezig hoor, daar zijn geboortebeperkende maatregelen genomen (max 2 kinderen per gezin als ik het goed heb..) Geen idee wat de sanctie op overtreding is btw. Wel interessant

Een negatieve bijwerking van het beleid in China is dat mensen i.v.m. de kostwinning liever een jongen dan een meisje willen. Met de invoering van deze maatregelen zijn de kindersterfte (ouders die een vrouwelijke baby vermoorden) en het aantal te vondeling gelegde kinderen (meisjes) dan ook fors toegenomen


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-06-2005 21:19 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2005 21:11 schreef Snaack het volgende:
+1





Dat is een begin

Als er zich maar genoeg "prominente" wetenschappers, (ex)-politici e.d. aansluiten bij deze stichting word zij "mondiger" en kan er hopelijk door te lobbyen het e.e.a. bewerkstelligd worden.

Nog mooier is het natuurlijk als politieke partijen de beginselen van deze club adopteren.. Ijdele hoop


ha... politici. er is er geen een die nog maar aan dit onderwerp durft te denken.

quote:


China is daar al hard mee bezig hoor, daar zijn geboortebeperkende maatregelen genomen (max 2 kinderen per gezin als ik het goed heb..) Geen idee wat de sanctie op overtreding is btw. Wel interessant

Een negatieve bijwerking van het beleid in China is dat mensen i.v.m. de kostwinning liever een jongen dan een meisje willen. Met de invoering van deze maatregelen zijn de kindersterfte (ouders die een vrouwelijke baby vermoorden) en het aantal te vondeling gelegde kinderen (meisjes) dan ook fors toegenomen


zoals het in china gaat is volgens mij volledig verkeerd. nou, als ik een chinees zou zijn, zou ik hopen op een dochter. die kan later uitkiezen wie ze wil.

maar terug naar de club van 10.000.000 . ik dacht dat ze zelfs een politieke partij zouden willen beginnen. het zal mij benieuwen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-06-2005 21:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Beetje zinloze club ... het is tamelijk natuurlijk dat een ras zich uitbreid als het natuurlijk gezien goed gaat ...

En hoe wil je in godsnaam de bevolking inkrimpen zonder discriminerende bepalingen?


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 20-06-2005 21:26 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Aangezien onze familiestamboom praktisch bijna ophoudt bij WO II (op een paar enkele takken na), vind ik eigenlijk dat wij onze bijdrage wel geleverd hebben...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-06-2005 21:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2005 21:26 schreef altx het volgende:
Aangezien onze familiestamboom praktisch bijna ophoudt bij WO II (op een paar enkele takken na), vind ik eigenlijk dat wij onze bijdrage wel geleverd hebben...
*inkopper* nog graag één bijdrage


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-06-2005 21:27 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2005 21:23 schreef Jenje het volgende:
Beetje zinloze club ... het is tamelijk natuurlijk dat een ras zich uitbreid als het natuurlijk gezien goed gaat ...

En hoe wil je in godsnaam de bevolking inkrimpen zonder discriminerende bepalingen?


Als bacterie of kever vast. Maar als nadenkende soort, die oorzaak en gevolg zeer goed kan koppelen, is die "regel"niet van toepassing. Verder is niet geheel duidelijk wat met 'goed gaan" wordt bedoeld.. puur aantallen???

en maatregelen omzoiets toe te passen kunnen inderdaad amper worden genomen. vandaa dathetdus een zeer groot probleem is.

zou je trouwens erg mee inzitten als een fors deel van de noordafrikanen zou terugkeren naar het voor hen "heilige land"?


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 20-06-2005 21:29 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2005 21:27 schreef Jenje het volgende:
*inkopper* nog graag één bijdrage


*haalt met een uiterste inspanning de bal van de lijn*

Phew...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-06-2005 21:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zekers niet, maar dat zal dan uit vrije wil moeten gebeuren, dangmatig zal nooit er door komen


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-06-2005 21:32 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2005 21:19 schreef attila_de_hun het volgende:
ha... politici. er is er geen een die nog maar aan dit onderwerp durft te denken.


MWah... De "politiek correctheid" is er bij de meeste partijen gelukkig wel af.

Misschien kan Wilders zich hiermee nog minder populair maken?

quote:
zoals het in china gaat is volgens mij volledig verkeerd. nou, als ik een chinees zou zijn, zou ik hopen op een dochter. die kan later uitkiezen wie ze wil.


Sja... Ik denk dat een maatschappij wel "klaar" moet zijn voor zo'n maatregel.

Blijkbaar is de economische situatie van veel mensen daar nog zo slecht dat zo'n maatregel zulke vervelende bijwerkingen heeft..

Maar goed.... Ik denk dat er ook in NL heftig op zulke plannen gereageerd zal worden, zeker uit de religeuze hoek..

Mensen vinden zichzelf namelijk sociaal totdat ze voor hun gevoel zelf geraakt worden.

Voorbeeld: ik vind het ronduit opmerkelijk dat er momenteel vooral vanuit de "sociale" politieke vleugel en vanuit de maatschappij zoveel gekanker is op het bezuinigingspakket van de coalitie. Opmerkelijk ja, omdat die maatregelen genomen zijn om de zorg, AOW etc betaalbaar te kunnen houden als de vergrijzing toeslaat.

Er worden maatregelen genomen om de sociale zekerheid te kunnen waarborgen, maar juist de spelers die over dat onderwerp altijd het hoogste woorden voeren jammeren nu in kortzichtigheid.

Ik verwacht dan ook geen andere reactie vanuit "de maatschappij" op plannen zoals die van de club van 10 miljoen.

"Ik maar 2 kinderen, laat ze die kankerbuitenlanders er maar uittrappen!"

Dat niveau zeg maar... Onze maatschappij stelt echt nog geen reet voor..


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-06-2005 21:38 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ja, ik kan mezelf in de practische problemen aangestipt door jou (snaack) en jenje vinden. het is dan ook geen makkelijk probleem dat ook nog eesn ver boven het ordinaire links/rechts staat.

maar goed ik denk dat ik me binnen nu en 5 jaar mezelf maar ga exporteren. (naar een dunbevolkt land als zweden ofzo, nederland en vlaanderen gaan totch worden omgevormd tot een grote stad, met leuke getto's incluis)


arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 20-06-2005 21:38 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2005 21:26 schreef altx het volgende:
Aangezien onze familiestamboom praktisch bijna ophoudt bij WO II (op een paar enkele takken na), vind ik eigenlijk dat wij onze bijdrage wel geleverd hebben...

Dat komt me bekent voor


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-06-2005 21:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2005 21:38 schreef attila_de_hun het volgende:
ja, ik kan mezelf in de practische problemen aangestipt door jou (snaack) en jenje vinden. het is dan ook geen makkelijk probleem dat ook nog eesn ver boven het ordinaire links/rechts staat.

maar goed ik denk dat ik me binnen nu en 5 jaar mezelf maar ga exporteren. (naar een dunbevolkt land als zweden ofzo, nederland en vlaanderen gaan totch worden omgevormd tot een grote stad, met leuke getto's incluis)
Maar Attila ... grootste probleem wat Nederland nu heeft is de ommeunige hoeveelheid bejaarden ... dus in een jaar of 20 is dat aantal al fiks afgenomen (waar wij voor mogen betalen hoezee) en als de allochtonen zich paringsgewijs wat aanpassen zal de nederlandse bevolking sowieso afnemen


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-06-2005 21:42 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2005 21:23 schreef Jenje het volgende:
Beetje zinloze club ... het is tamelijk natuurlijk dat een ras zich uitbreid als het natuurlijk gezien goed gaat ...


Als je de mensheid gelijk wilt stellen aan een zich ongecontroleerd voortwoekerende tumor wel ja...

JUIST op het cruciale punt dat "ons" schijnt te onderscheiden van de rest van de dierenwereld, namelijk bewustzijn en dus bewust kunnen anticiperen op onze omgeving, schieten we momenteel te kort door kortzichtigheid en egoïsme.

De mensheid is dan ook zeker geen symbiose, terwijl je in elk biologieboek kunt lezen dat dat één van belangrijkste sleutels is die voortbestaan van een soort kan waarborgen.

We stevenen imho af op "ingrijpen van de natuur". Als we onze omgeving maar genoeg verkankeren gaan we vanzelf dood. Dus kap die oerwouden, fok er als konijnen op los, slacht al het andere leven af en verander deze planeet in een etterende woestijn.

quote:
En hoe wil je in godsnaam de bevolking inkrimpen zonder discriminerende bepalingen?


Je impliceert hiermee dat JIJ discriminerende bepalingen in zo'n "wet" zou opnemen, maar dat is niet nodig.

Afschaffing van de kinderbijslag, instellen van geboortebeperking, daar is niets discriminerends aan.

Verder kan ik natuurlijk nog talloze dingen bedenken die door bepaalde overgevoelige groepen wel als discriminerend beschouwd zouden kunnen worden


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-06-2005 21:44 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2005 21:39 schreef Jenje het volgende:
Maar Attila ... grootste probleem wat Nederland nu heeft is de ommeunige hoeveelheid bejaarden ... dus in een jaar of 20 is dat aantal al fiks afgenomen (waar wij voor mogen betalen hoezee) en als de allochtonen zich paringsgewijs wat aanpassen zal de nederlandse bevolking sowieso afnemen


ja, punt 1. is zeker zo. maar punt 2. is toch lastiger. Als ze geld in allochtonen blijven steken, laat ze het dan slim doen en de vrouwen onderrichten in plaats van een of andere vage cursus voor een imam. dan worden die dames hopelijk wat mondiger en meer baas over eigen buik.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-06-2005 21:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2005 21:42 schreef Snaack het volgende:
Je impliceert hiermee dat JIJ discriminerende bepalingen in zo'n "wet" zou opnemen, maar dat is niet nodig.
Mwoa ik weet niet ... Nederland wordt als paradijs gezien door arme luie buitenlanders (oei oei) en als er minder autochtonen komen zullen er meer allochtonen komen

quote:
Afschaffing van de kinderbijslag, instellen van geboortebeperking, daar is niets discriminerends aan.

Dat krijg je er bij geen enkele regering erdoor .... en als er een bepaalde generatie erg weinig kinderen krijgt is dat rampzalig voor eventuele volgende generaties ...


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-06-2005 21:47 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2005 21:39 schreef Jenje het volgende:
Maar Attila ... grootste probleem wat Nederland nu heeft is de ommeunige hoeveelheid bejaarden ... dus in een jaar of 20 is dat aantal al fiks afgenomen (waar wij voor mogen betalen hoezee)


Het merendeel van die mensen hebben hun leven lang keihard gewerkt om dit land op te bouwen, dus dat karige AOW-tje lijkt mij ze niet meer dan gegund.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-06-2005 21:48 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2005 21:47 schreef Jenje het volgende:
Mwoa ik weet niet ... Nederland wordt als paradijs gezien door arme luie buitenlanders (oei oei)


Die tijden zijn dankzij Verdonk toch echt wel voorbij, gelukkig.

quote:

Dat krijg je er bij geen enkele regering erdoor ....


In China doen ze het al...

quote:
en als er een bepaalde generatie erg weinig kinderen krijgt is dat rampzalig voor eventuele volgende generaties ...


Het moet ergens beginnen toch...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-06-2005 21:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2005 21:47 schreef Snaack het volgende:
Het merendeel van die mensen hebben hun leven lang keihard gewerkt om dit land op te bouwen, dus dat karige AOW-tje lijkt mij ze niet meer dan gegund.
Dat zie je mij ook niet zeggen ... alleen die kostren moeten wel door een krimpende beroepsbevolking gedragen worden ...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-06-2005 21:50 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2005 21:47 schreef Jenje het volgende:
Mwoa ik weet niet ... Nederland wordt als paradijs gezien door arme luie buitenlanders (oei oei) en als er minder autochtonen komen zullen er meer allochtonen komen




dat hoeft toch niet? timmer de grens maar dicht en laat alleen maar binnen als onze maatschappij er behoeft aan heeft (oeioei).

ed: met onze grenzen bedoel ik eigenlijk europa.

quote:

Dat krijg je er bij geen enkele regering erdoor .... en als er een bepaalde generatie erg weinig kinderen krijgt is dat rampzalig voor eventuele volgende generaties ...


voor agrarische sector zou het juist mogelijk een zegen zijn. dan komt er weer land vrij (Effe kort door de bocht) zodat men uit kan breiden bijv.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 20-06-2005 21:52]


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen