IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : club van 10.000.000 Vorige pagina | Volgende pagina
Nameless shadow
Usericon van Nameless shadow
Posted 11-09-2005 2:22 by Nameless shadow Wijzig reactieProfiel van Nameless shadowQuote dit berichthttp://jeroendekker.com

quote:
Op 11 september 2005 2:04 schreef ElitE het volgende:
geestverruimende middelen zijn dé oplossing


Geestverruimend van 10 naar 20 miljoen idd!



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-09-2005 9:25 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2005 23:25 schreef Chelman het volgende:
Die 1-1.5% dat bebouwd zou moeten worden was INCLUSIEF de benodigde wegen de 11% wat reeds bebouwd is was dat ook. Daar is weldegelijk rekening mee gehouden.

Verder was het zo dat NU het makkelijker is om een groen/recreatiegebied te bebouwen dan een braakliggend lap grond dat als landbouwgrond bestemd is....

Er zou dus geen groengebied opgeofferd hoeven te worden....mooi toch? Zeker wanneer je beziet dat je die extra 1% over het hele land verspreid niet eens zal opmerken...tevens kan je dan de gebouwen ruimer opzetten met meer ruimte ertussen. Dat scheelt enorm in de pereptie.

Scandinavie vind ik niet echt een goed voorbeeld want de meeste goed bewoonbare gebieden in het zuiden zijn net zo druk als hiet. Dit is zeker in Zweden zo. Dat je ergens boven de poolcirkel of in de oerbossen danwel bergen weinig mensen tegenkomt vind ik niet zo vreemd. In Mauretanie of Niger kom je ook weinig mensen tegen en op Siberie nog minder. Die gebieden zijn van oudsher dunbevolkt door de moeilijke omstandigehden.

Maar dan nog. Of het nu wel of niet prettig is om in een dunbevolkt gebied te zitten lijkt mij het beschikbaar stellen van kleine stukken grond, die in de globale perceptie van de bevolking niet eens opgemerkt worden, om bebouwd te worden zonder groengebieden te opofferen, een goede zaak. Kortere wachtlijsten voor cheap ass woningen. Lagere woningprijzen in het algemeen etc.



maar het gaat er niet om waarom er geen mensen wonen! waarom er op de noordpool weinig mensen wonen moge duidelijk zijn. maar het vpprbeeld was gegeven om het gevoel van lage bevolkingsdruk juist te ervaren.

en ik ben overigens geen pleiter om nooit niks te bouwen, zo gek ben ik ook niet. Maar hoe, daar moet goed over worden nagedacht. Ik vind het moeilijk te verkroppen dat er een nieuw bedrijventerrein wordt aangelegd terwijl er in de buurt op een ander bedrijven terrein massa's panden leeg/te huur staan. En verder blijft de definitie van "groen" erg vaag(zeker dat er nog eesn recreatie tussen staat).
en verder moet bouwen gewoon zo compact mogelijk. anders krijg je zo een ongelooflijk lelijk land als belgië(Vlaanderen),(sorry belgen)


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-09-2005 10:51 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik vind Belgie eigenlijk qua woongenot mooier dan Nederland. Ruimer, je kijkt je buurman niet naar binnen etc.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-09-2005 11:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

dude .. ben je wel eens IN een belgisch dorp gewest??

Die huizen zitten dichter op elkaar dan flatgebouwen hier ... en dan nog roze ook

Oh wacht .. ik snap em ...


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 11-09-2005 11:09 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Dat mooie woongenot weten ze wel erg goed te verbergen.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 11-09-2005 13:59 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Zoals een wijs man ooit eens opmerkte: "Hmm heel Belgie kan wel eens een likje verf gebruiken"


Zenial


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 11-09-2005 21:51 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

*kuch* ik kan bij wijze van spreken met mijn auto rondjes rijden rond het huis (fuck! daar gaat de omheining!) , zelfs met nog én ernaast, en zonder een gevel van de buren te raken.

En "roze huizen"

Niks tegen Nederland maar toen ik vanuit Charleroi richting Zweden opsteeg kon ik het verschil toch echt merken: eerst wat dorpen, steden, bossen industrie.....even later zag ik volop bebouwing en veel water errond/ertussen, kon niet missen waar ik toen boven hing


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-09-2005 21:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ben menig keer in de oostelijke kant van België geweest, en daar zijn vele huizen van dat oude vieze hard roze. Oud en vervallen ...

Ik kan ook om mijn huis rijden, pak ik gelijk 20 huizen uit de buurt erbij ...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-09-2005 9:04 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2005 21:51 schreef Gunman het volgende:
*kuch* ik kan bij wijze van spreken met mijn auto rondjes rijden rond het huis (fuck! daar gaat de omheining!) , zelfs met nog én ernaast, en zonder een gevel van de buren te raken.

En "roze huizen"

Niks tegen Nederland maar toen ik vanuit Charleroi richting Zweden opsteeg kon ik het verschil toch echt merken: eerst wat dorpen, steden, bossen industrie.....even later zag ik volop bebouwing en veel water errond/ertussen, kon niet missen waar ik toen boven hing


Dat was dus inderdaad Vlaanderen en Nederland! wat dus mede aantoont dat Nederland (& dit nog erger in Vlaanderen) sterk volgebouwd is

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 12-09-2005 9:06]


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 12-09-2005 9:15 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Discussieer ook gerust door in het België-topic http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1753801


Bruce Banner


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-09-2005 9:16 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2005 9:15 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
Discussieer ook gerust door in het België-topic http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1753801
Gesloten topic ...


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 12-09-2005 9:18 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Fuck, stond nog in Parkeer .

Nu weer open.


Bruce Banner


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-09-2005 9:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Waarom??? Gaat hier om de tegenstelling mbt bebouwing tussen Nederland en België .... heeft namelijk direct te maken met die club van 10.000.000 ....

Nha ja ....


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 12-09-2005 9:24 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

ik zei, discussieer *OOK* gerust verder...



Bruce Banner


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-09-2005 9:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

NEE!


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 07-03-2006 19:01 by Morghodius Wijzig reactieProfiel van MorghodiusQuote dit bericht

wij in het westen doen het al goed, de laagste geboortecijfers is te vinden onder de blanke mensen

het zijn juist bepaalde buitenlandse volkeren (in ons land en hun eigen land) die zo nodig tig kinderen moeten hebben.

ik kan makkelijk kinderen nemen, het zijn juist die andere die maar eens moeten kappen.


Wereldbevolking bereikt maandag 6,5 miljard

Aanstaande maandag zal de wereldbevolking de grens van 6,5 miljard bereiken, zo heeft het gezaghebbende Franse Nationaal Demografisch instituut (INED) vandaag gemeld. Volgens het instituut is er een kans van vijftig procent dat de baby die symbolisch de 6,5 miljardste aardbewoner wordt, in Azië gebaard zal worden.

Het instituut, dat eerder al liet weten de 6,5 miljardste aardbewoner dit jaar te verwachten, baseert zich op cijfers van de Verenigde Naties (VN). Volgens een Franse woordvoerder is het echter mogelijk dat de 6,5 miljard al eerder is bereikt of dat de grens wellicht pas over enkele jaren wordt overschreden.

Op 11 juli 1987 werd in Kroatië Matej Gaspar symbolisch uitgeroepen tot vijf miljardste wereldburger, twaalf jaar later (19 juli 1999) was de aardbevolking volgens de VN alweer met een miljard gegroeid tot zes miljard. Ruim zes jaar later zijn er dus officieel 6,5 miljard mensen op de wereld, waarvan meer dan de helft in de zes landen China, India, de Verenigde Staten, Indonesië, Brazilië en Pakistan woont.

In 1950 woonden er nog maar ruim 2,5 miljard mensen op de wereld. Tegenwoordig worden er elke dag ongeveer 365 duizend kinderen geboren. 57 procent van deze geboortes vindt plaats in Azië en 26 procent in Afrika; Europa en Noord-Amerika blijven hier met respectievelijk vijf en drie procent ver bij achter. De verwachting is dat de bevolkingsgroei tot nul zal afvlakken bij een bevolking van 9 á 10 miljard.




Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-03-2006 19:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Opvallend die stijging na WWII .. toen al die hulp aan die ontwikkelingslanden is begonnen ...

Zie je maar weer dat dat weggegooid geld is ...


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 07-03-2006 19:03 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Ach gewoon even weer wachten op een Tsunami.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 07-03-2006 19:13 by Morghodius Wijzig reactieProfiel van MorghodiusQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2005 11:21 schreef Misanthrope het volgende:
In Denemarken gaan er nu ook serieus stemmen op om het krijgen van kinderen slechts aan intelligente mensen toe te staan.




Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-03-2006 19:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2006 19:13 schreef Morghodius het volgende:


Dat betekent dus dat jij er geen mag hebben ...


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 07-03-2006 19:15 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2006 19:13 schreef Morghodius het volgende:




En waar ligt dan de grens, op intelligentie?


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 07-03-2006 19:17 by Morghodius Wijzig reactieProfiel van MorghodiusQuote dit bericht

*

[Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 1:15]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-03-2006 19:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2006 19:14 schreef Jenje het volgende:
Dat betekent dus dat jij er geen mag hebben ...
*kick*


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 07-03-2006 19:19 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2006 19:17 schreef Morghodius het volgende:
gezien de 3e generatie murken nog crimineler zijn dan de 2e

gooi daar maar wat in het water


Ja dat duid op intelligentie

Jij komt al niet in aanmerking in Denemarken.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-03-2006 19:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Heb verder het hele topic niet voldoende doorgelezen om antwoord op de volgende vragen te zien:

Hoe denkt dit clubje het probleem van vergrijzing aan te pakken?

Als Nederland maar 10 miljoen inwoners heeft, hebben zij de gevolgen voor de Nederlandse industrie ingecalculeerd? Zij zullen immers een flinke hap aan klanten kwijtraken ... werkeloosheid en armoede zal het gevolg zijn imho.


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen