![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Nah! Is hij kapot dan? Boeiender ![]() |
|
quote: Hmm, zou wel kunnen ja, hij heeft nu al weekend.... Boeiender ![]() |
|
quote: http://freedownloads.last.fm/download/225442969/Blaze%2BOver%2BA%2BNorthern%2BHaai.mp3 ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Wel oordopjes indoen. ![]() ![]() |
|
![]() Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
quote: Van harte. Je hebt het gepresteerd de meest lelijke Nike's aller tijden te scoren. Typografische ramp ook, er lijkt 'aimax' te staan in plaats van 'air max'. Toen ik deze voor de eerste keer zag dacht ik dat het een slechte oost europese rip-off was. Ja hoor... ![]() |
|
quote:Doe toch niet zo arty farty man. Die rode schoenen van jou zijn net een paar Sjors en Sjimmie-schoenen uit de jaren tachtig. ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Foto! Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Metal wordt idd homofiel. Op een metalforum een bitchfight tussen twee kerels over hun schoenen. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
![]() 160gb ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Goede dingen, heb er zelf ook een gekocht enkele maanden geleden. Nog geen problemen mee gehad ![]() ![]() |
|
Ik heb een 120 gb, maar die is vol ![]() Vandaag kopen: 2 flessen coebergh, treinkaartje, burgerking maaltijd en zo veel mogelijk bier. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote: ![]() |
|
quote:Goeie band. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:Ja, ik had een 60gig Creative ZEN (inmiddels overleden) die zat stampvol met alleen maar muziek. Ik moest dus wel een hoge capaciteit speler hebben, maar het aanbod daarin viel me wel enorm tegen zeg! Een ZUNE 120 leek me wel wat maar die is hier in Europa nauwelijks te verkrijgen ![]() [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 07-01-2011 12:09] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
3 kg kaas ![]() |
|
quote:Hoeveel liedjes kan ie aan? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:Dat zou voor mij een riskante aankoop zijn. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Vind je? http://www.netikka.net/sorkkarauta/ ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Dat hangt van de lengte van de liedjes af en het formaat waarin je ze ript. Als je goede kwaliteit wil in ieder geval stukken minder dan wordt geadverteerd natuurlijk. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Is dat niet hetzelfde als over t shirts kletsen? "Oh, heb je het nieuwe shirt van Angel cunt al? Oh, niet? Oh, ik heb 'm al wel..." Net zo gay! En mijn schoenen zijn idd Sjors & Sjimmie, en dat is prima! Beter dan die Maaskantje-slippers hierboven. Ja hoor... ![]() |
|
quote: Wie maken er hier ruzie? Ik hou me d'r buiten. Ben zelf zeer tevreden met mijn nieuwe pattas! ![]() Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |