|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Nee, moet nog even door sparen voor de andere laars. |
|
Ja treurig! Maar ik hoop dat ik de andere laars kan kopen zodra het vakantiegeld eind mei binnen is. |
|
Ah, ik had hetzelfde euvel, maar heb de linker toen maar gekocht. Lenen? Verrassend triviaal |
|
Moet te doen zijn. Flamingo's staan ook best lang op 1 been. Geen idee wat je met die info kan, maar walla. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Klinkt bekend. Ik heb hem eens gehaald uit een 4 CD's-voor-zoveel bak. Stond bijna alleen maar troep tussen. |
|
Ajattara - Itse Ajattara - Tyhjyys Candlemass - Ancient Dreams Year of No Light - Ausserwelt Faustian Spirit of the Earth |
|
Agalloch - Marrow of the Spirit Bethlehem - Stonkfitzchen Inquisition - Ominous Doctrines of the Perpetual Mystical Macrocosm Krieg - The Isolationist Todtgelichter - Angst |
|
quote: Over geweldige platen gesproken. Damn, wat is die goed! |
|
quote: Gisteren beluisterd. Lekker lekker! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ik heb hem nog niet gehoord haha. Maar vind het sowieso een geniale band dus kan niet missen. Edit: @ RudiEngel [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 24-12-2010 13:06] |
|
Moedwillig 4,95 euro verspild aan een Aardschok, om te kunnen concluderen dat het nog steeds een lelijk oninteressant blad is. Boeiender |
|
The World According To Clarkson Volume 4 How Hard Can It Be? |
|
Vier pikanto's joppie, twee kipkrokantjes en 10.000 bier. |
|
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Echt niet te doen inderdaad. Heel af en toe koop ik hem ook nog eens maar het zijn echt iedere keer weer dezelfde bands die er in staan. Blijkbaar mensen die er behoefte aan hebben om elke keer hetzelfde te lezen maar ik ben er dan snel klaar mee |
|
quote:Psies dat ja. Boeiender |
|
Gekregen van vrouwlief: Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
ff bij play.com geshopt... Withered - Dualitas The National -High Violet Horned Almighty - Necro Spirituals Ghost - Opus Eponymous Pantera - Vulgar Display (T-Shirt) Envy - Recitation Kylesa - Spiral Shadow God Dethroned - Under The Sign Of The Iron Cross Rosetta - A Determinism of Morality The Secret - Solve et Coagula Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Kerstkado's, fles whiskey en kerstversiering. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Broekriem Ranzig vette gezichtscrême Voordeelverpakking zakdoeken Koelvloeistof Reservelampen Verrassend triviaal |
|
Grootse plannen zo te horen? |
|
quote: +1 Geen fancy whiskey, maar een prima slobbertje: Literfles Jameson. O, en ik zou het haast vergeten: Bohren & Der Club Of Gore - Black Earth digi-CD High On Fire - Surrounded By Thieves CD Moss - Cthonic Rites CD [Dit bericht is gewijzigd door Sonic Titan op 24-12-2010 18:19] Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Nieuwe broek Nieuwe boxer Kerstcadeau voor vriendin Against God and Government |
|
quote: Een vervellend gezicht, verstopte neus, afzakkende broeken en een braaf autootje dat wat TLC nodig heeft. Niets engs. Verrassend triviaal |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |