![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Smokehead en een 10YO CS Caol Ila van The Ultimate, dat is een onafhankelijke bottelarij en importeur uit Amersfoort. ![]() |
|
quote: Inderdaad, de IS versie. Ik heb hem tweedehands gekocht (ga hem straks ophalen). Voordeel is dat dit soort lenzen, mits zorgvuldig gebruikt en goed functionerend, zeer waardevast blijven. Als ik hem over een half jaar toch besluit weer te verkopen dan zal de afschrijving hooguit 50 euro ofzo zijn. Daar kun je zo'n lens nog niet eens een week voor huren ![]() Overigens is zijn kleine broertje, de 70-300 4-5.6 IS, ook geen slechte keuze. Kwalitatief gezien wellicht niet zo goed als de L lenzen, maar wel met 3-stops IS, een heel mooi bereik en een stuk betaalbaarder. ![]() |
|
quote:Klinkt goed ![]() |
|
Zeker, net beiden al even geproefd. ![]() |
|
quote: Ik heb hem zelf, en voor indoor-concertfotografie is hij zo goed als onbruikbaar ivm het diafragma, maar in IS mode 2 (panning) is hij ideaal om bv. roofvogels in vlucht te fotograferen. En bij daglicht valt er zonder meer prima mee te werken. Qua prijs is het idd een mooie lens. L lensen zijn idd het beste wat Canon te bieden heeft, maar daar is de prijs dan -helaas- ook wel naar. Zelf gekocht: Glazen: Grimbergen La Chouffe Leffe Inhoud voor deze (en andere glazen): 4x LaChouffe 4x Guinness Draught 6x Leffe anno 1420 6x Murphy's Red 6x Duvel 1x Brugse Zot Chouffe 2010 collector's edition (150cl) ![]() McChouffe (75cl) Pauwel Kwak (75cl) Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
Nieuwe broek Nieuwe jas Boodschappen Dure liefhebberij weer :-/ Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
Pictures or it didn't happen ![]() |
|
Poffertjes ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
quote: Haha zag de foto's ja! ![]() ![]() |
|
Film 1. ![]() ![]() |
|
quote: Van de broek, van de jas, van de boodschappen, van allemaal, of een foto van de kassabonnen? :') Ook nog, allen op CD: ![]() The Atomic Bitchwax - 3 ![]() Reverend Bizarre - III: So Long Suckers 2CD ![]() Goatsnake - Trampled Under Hoof [Dit bericht is gewijzigd door Sonic Titan op 30-12-2010 18:49] Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
Wat een fluffige geit. ![]() |
|
Knuffelgeit. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Wat voor Nix? ![]() |
|
Geiten zijn niet zo knuffelbaar. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Kleine geitjes toch wel? Bokjes niet kan mijn zus getuigen. ![]() |
|
quote: ![]() I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Stapeltje cd's. Paar voor mezelf, paar voor vrouwlief... spelfout weggehaald... ![]() |
|
Ticketjes voor Elektrohasch Label Night (05/02, Depot Leuven) en Nile + Melechesh (15/02, MOD Hasselt) ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
![]() IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ben er ook erg blij mee. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Probeer Time ook eens, deftig plaatje ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |