![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: je voert 'em zeker geen kippen hm? ![]() |
|
Wel jammer, wat voor geweldige veren boa zou je dan krijgen na het voederen van papagaaien. Kleurrrtjes! ![]() ![]() |
|
mocht ik geld hebben voor een papegaai dan koop ik wel een chihuahua. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ohja logisch! Zou ik ook doen. ![]() |
|
Cd's en lp's. Van 1 lp heb ik geen idee hoe de band heet. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Flinke Namen - Superstuntwerk Miles Davis - Live-Evil Miles Davis - Water Babies Mortiis - Crypt Of The Wizard Mortiis - Født Til Å Herske Mortiis - The Stargate ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
MAC - Knalrode Lippenstift MAC - Oogschaduw ![]() ![]() ![]() [/zachteG] ![]() |
|
Luchtverfrisser Plantenspuit ![]() |
|
Luchtverfrisser voor in de plantenspuit? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
lege cd-hoesjes. wouter023 ![]() |
|
quote:Uiteraard! ![]() |
|
stay up nylonkousen jeansbroek en flashy trui voor dochterlief ![]() ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
Paradise Lost - In Requiem vinyl Paradise Lost - Anathomy of Melancholy (Ltd 1000 vinyl) In bestelling: Paradise Lost - Draconian Times -legacy- 2-cd Paradise Lost - Draconian Times -legacy- 3-cd Paradise Lost - Dracionian Times (Ltd 2 vinyl) spelfout weggehaald... ![]() |
|
![]() ![]() We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... ![]() |
|
Volition - Volition E-force - Evil forces Horde Casket - Slab of infinite butchery Funeral - Funeral Marduk - Dark endless Inflabitan - Wanderer fo grief Visceral Bleeding - Remnants of deprivation The pacific - Music from the HBO miniseries Never have so many sacrificed so much for so few ![]() |
|
quote: Kersenhout-plastic... Die term dekt de lading wel, ja, hehehe. Gekocht: kabel om pc aan te sluiten op de tv. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Je streamert is toch niet zo'n succes? ![]() |
|
quote: Ja zeker wel. Die kan ook blu ray's streamen en zo. Maar maar een klein beetje internetten, youtube etc. Maar je kan er niet mee surfen. Maar daar ging het me ook niet om, ik wil gamen op m'n tv, 46 inch ftw!!! Damn, hoe vet. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
The Heatmachine - The indie blitz orchestra + poster Spotrockers - Koos Cashloos Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
Elpees... (Met de cd als bonus erbij...moeten platenmaatschappijen vaker doen) ![]() ![]() bub ![]() |
|
Nails - Unsilent death LP Zwartketterij - Cult of the necro thrasher Moonspell - Irreligious De infernali - Symphonia de infernali Neurosis - Souls at zero Today is the day - Live till you die en kiss the pig en paar arctic monkeys singles. Tad Williams - Shadowmarch ook nog. ![]() |
|
Bier. ![]() |
|
Ook nog, ja. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |