![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
The World Is Yours - Classic Rock Edition!! ![]() |
|
Kick-Ass (DVD) Fokke & Sukke: Het afzien van 2010 Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
Paiste Alpha Metal Edge 14" hihats Paiste Alpha Metal Ride 20" Paiste Alpha Metal Crash 17" Paiste Alpha Rock Crash 18" Kerstbonus is nu officieel op! ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Anvil - Steamin' + 3 (12") Exploited - Attack/Alternative (7") Genesis - The Best... Girl - Old Dogs (7") Madam X - We Reserve The Right Metal Church - The Human Factor Normaal - Leavende Maxi Plate (12") Ted Nugent - State Of Shock Obituary - Left To Die Random - Randomised Rush - Signals Scorpions - Is There Anybody There? (7") Scorpions - No One Like You (7") Stormwarrior - Heavy Metal Fire Toy Dolls - Geordie's Gone To Jail (12") Pat Travers - Makin' Magic Pat Travers - Crash And Burn Bareuh... ![]() |
|
God Dethroned - Under the sig of the iron cross, op vinyl en een God Dethroned Holland shirt. En bier. ![]() ![]() |
|
quote: In Amersfoort geweest? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: ![]() Bareuh... ![]() |
|
Een stuk of tien Zweedse death-cd's voor mijn 'verzameling', maar het einde is nog steeds niet in zicht... ![]() |
|
Disturbed – Asylum Echo & the Bunnymen – The Very Best of (2CD + DVD) Mumford & Sons – Sigh no More Oasis – Time Flies… 1994 – 2009 ![]() |
|
quote: Met zo'n titel had ik een of andere verzamelaar verwacht. Maar het blijken dus 2 hele fijne platen uit de jaren 70 te zijn. ![]() Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
quote: Klopt, en ik moet bekennen dat ik de oude platen van Genesis niet ken, en dit leek me voor 2 euro een aardige instapper. Hun werk uit de jaren tachtig vind ik niet te pruimen, overigens. Die stem van die Phil Collins... ![]() Bareuh... ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: 't Is toch echt zo. Bareuh... ![]() |
|
Dat hoor ik wel meer mensen zeggen anders. Met Gabriel top, met Phil op zang, kut. Vind het allebei wel te pruimen eigenlijk, maar met Gabriel meer dan met Collins. quote: Welke? (ik = nieuwsgierig ![]() ![]() |
|
quote: De laatste twee Amon Amarths die nog ontbraken, The Crown (Crown Of Thorns) - Eternal Death, Darkane - Rusted Angel, Grave - Fiendish + Rapture, Impious - Evilized + Death Domination, Nightrage - Descent Into Chaos, Unleashed - Sworn Allegiance + Midvinterblot. Best veel must haves dus die ik eigenlijk allang moest hebben, maar ja, kost allemaal geld he... ![]() |
|
quote: Zo is dat. Toen er nog maar 3 overbleven ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Ik vind dit nummer anders behoorlijk geniaal. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Maar toen waren er nog 4 - Tony Banks, Phil Collins, Steve Hackett en Mike Rutherford. Overigens vind ik dit het beste nummer van 'A trick of the tail': Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
Ik vind zowel Peter als Phil goed bij Genesis, maar solo heerst Peter Phil er dik uit. Het solowerk van Phil vind ik goed te doen, maar een album als So van Peter is onovertroffen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Mutilator op 28-12-2010 1:21] ![]() |
|
Is dat een vraag of een mededeling? ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Ooit kwijtgeraakt en nu opnieuw gekocht: ![]() When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Beide. ![]() ![]() |
|
Vraag: geen idee. Mededeling: oh. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 26-12-2010 20:47] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |