|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Mooi plaatje - het plaatje dan I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
|
|
Je ziet een smakelijk maaltje voor op de BBQ? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Geloof niet dat daar nou veel vlees aan zit .. |
|
Voor een kattebeest genoeg. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 24-01-2011 12:52] |
|
De meest rechtse is wel pissed dat je zijn voerbak afgesloten hebt geloof ik .. (van eerste pica) [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 24-01-2011 12:53] |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Nee die draaide zich snel om voor de foto.. zij vind haar kont te dik. |
|
kut ik bedenk me nu dat mn kat al een tijdje op het balkon zit ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Benodigdheden voor deksel gekocht (op deze foto tijdelijk deksel), de bak zelf gekregen, speelzooi ook gekocht (erg ontopic). Deze twee wonen er nu: Eerst waren het er drie (kreeg 1 gratis mee) De voorste naar een gerbilfokkerij gebracht, want drie in 1 bak zorgt meestal voor bloedbad en daar heb ik geen zin in [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 24-01-2011 12:58] |
|
Veel plezier ermee Mmayo, ik heb 2 van die klotebeestjes moeten afmaken omdat er 1 na verloop van tijd compleet gek geworden was en de ander aangevroten had. Boeiender |
|
quote: http://www.last.fm/group/Hipster+Black+Metal ? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Chris kan de behoeften van Silence niet volledig bevredigen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Yeah kan gebeuren inderdaad, gaan ze vechten tot er een dood gaat. Enorm bloedbad en alles, maar het hoeeeeft niet mis te gaan. Dus ik vind dat het hier gewoon goed moet gaan. |
|
quote:Waarom wel Silence en geen Metalhead22? Wel consequent blijven, Elite. |
|
Een moordenaar. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Was je naam even vergeten en Metalhead22 typt niet lekker. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ah dat kan nu dus ook! dat huren gaat toch aardig wat kosten over de loop van jaren. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
2 zakken dropfruitduo's en 4 kaas-ui bollen. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Zo'n ding dus. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:O. |
|
quote: Ah een griptang, altijd handig! De mijne is goedkoper maar dezelfde kleur blauw (belangrijke informatie). Ik heb gister een zogeheten cone calorimeter besteld, oftewel een apparaat waarmee je vlammetjes kunt testen. Prijs: 91000 EUR hehe, uiteraard niet uit eigen zak betaald. |
|
net binnen gekregen: WHITE LIES - Ritual vinyl WHITE LIES - Ritual (7" boxset) PAUL McCarroll - "Animus Unhinged" art boek (ziet er fucking vet uit) en nog wat zooi in bestelling gedaan.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |