|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Net wat bier @ Rugbyclub Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Amorphis - Tales From A Thousand Lakes Bathory - Bathory Beherit - Drawing Down The Moon Goatsnake - Flower of Disease Paradise Lost - One Second The Sword - Age of Winters While Heaven Wept - Vast Oceans Lachrymose Faustian Spirit of the Earth |
|
Frank Zappa - Lumpy Gravy In The Eyes Of Death (verzamel-LP) Bareuh... |
|
Donderdag een auto, vandaag boodschappies. |
|
10" Masterwork Troy splash Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Percolator en zakje koffie. |
|
Samsung Galaxy Ace I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Android |
|
Lijkt me best geniaal, Android, ook om een beetje mee te klooien. Als Google eens opschiet met dat spul voor de pc of Chrome OS. |
|
Zeker je kan er heel goed mee klooien. Helemaal als je je telefoon geroot heb dan is er helemaal geen beperking meer. |
|
quote: Zwaar ondergewaardeerde plaat! Zelf in bestelling: Paradise Lost - In Requiem op vinyl Paradise Lost - Anathomy of Melancholy gatefold dubbel vinyl En nog bier en sigaren voor ons dartavondje. spelfout weggehaald... |
|
quote: Rooten als in de root-gebruiker zijn? |
|
Even wat oude dingetjes, samen nog geen 30 euro: • Angelcorpse – Exterminate CD • Angelcorpse – Iron, Blood & Blasphemy CD • Autopsy – Acts Of The Unspeakable CD • Autopsy – Mental Funeral CD • Entombed – Clandestine CD • Entombed – Wolverine Blues CD Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Oeh, wat voor auto? Ik heb sokken gekocht, ook heel belangrijk. Verrassend triviaal |
|
quote:Gaaf! Ik wil ook een android! Waar ga je hem/haar voor gebruiken? |
|
quote: Ja, zeg maar zoiets als admin-rechten krijgen. http://www.androidworld.nl/24839/howto-htc-desire-rooten-custom-rom-installeren/ [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 05-02-2011 20:10] |
|
quote: Wat voor sokken? Kekke kleurtjes? Oh ik heb uit de kast van oma een stoer retro printje lappen gevonden, moest aan jou denken met je gordijnen Deze toet: Peugeot 306je en ja sommigen vinden het een rampenbak, ik vind 'em lief! Tot nu toe.. |
|
Combichrist making monsters Icon of coil machines are us Kamerscherm |
|
quote: Ik vind hem gaaf. Maarja, ik heb dezelfde versie en kleur gehad maar dan als break uitvoering dus ik bevooroordeeld. Fijn rijdende comfortabele auto, wel jammer van het vele onderhoud maarja, het is en blijft Frans natuurlijk. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 05-02-2011 20:13] Je moeder. |
|
quote: Hmm, zoiets moet ik ook nog eens hebben. |
|
quote: Tja, ding goedkoop kunnen overnemen dus dat onderhoud zien we dan wel weer. Als ik het te duur vind worden, koop ik een andere goedkope wagen. |
|
Xenos |
|
quote: Haha, wat leuk dat je aan mijn gordijnen denkt. :') Ik krijg er zelf inmiddels hoofdpijn van, dus laat ze vaak open. Gewoon, sokken, niet zijnde herensokken. Je moet wat, lange afstandsrelatie en er dan achterkomen dat je meisjessokjes op zijn. Peugeotje, prima toch? Met elke occasion zo, het pakt goed of beroerd uit, maar die 306' jes zijn over het algemeen wel okee, bovendien wel redelijk ruim. Leuk bakje, ik toet voorlopig nog rond in mijn paarse fiesta, hopen dat 'ie het nog even volhoudt. [Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 05-02-2011 20:17] Verrassend triviaal |
|
Karnivoor, had jij destijds veel onderhoud aan je 206 dan? Ja, ik bedoel echt 206. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |