|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Nargaroth! Hmz toch maar eens kijken dan denk ik. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Godsamme, waarom geen wat zuidelijkere datum? Nargaroth is gaaf! |
|
Rotterdam ligt toch in het Zuiden of niet? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik dacht dat het al in februari zou zijn, maakt niet uit. Waarschijnlijk wel aanwezig. |
|
Ik ben denk ik ook aanwezig! euu? |
|
quote: Ja, normaal gesproken zou het 12 & 13 februari zijn geworden, maar er waren problemen bij het vinden van geschikte bands. |
|
quote:Dacht ik ook net toen ik het las No regrets and no remorse... |
|
Nargaroth.. hehe Aurora Infernalis Website: http://www.aurora-infernalis.com Aurora Infernalis Facebook: http://www.facebook.com/aurora.infernalis Aurora Infernalis Twitter: http://twitter.com/AuroraInf |
|
Ben benieuwd of we wat van het Schlager-album Jahreszeiten te horen krijgen... [Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 10-01-2011 22:23] |
|
Nargaroth, true evil satan & talkshow :') Against God and Government |
|
Dat iemand die band nog serieus neemt. Je moeder. |
|
Had een andere headliner gehoopt maar vast nog genoeg leuke bands |
|
quote: Ach, wie neemt überhaupt black metal serieus? Immortal met hun dansjes en Nargoroth met z'n leugens. |
|
Dan noem je ook twee onzinbands ja. Je moeder. |
|
Nagelrot... Haha! Na de aanfluiting in de baroeg geloof ik echt nooit meer een album van ze gedraaid. Maar goed, Chaos Invocation is wel aardig en er komen vast nog wel een paar fatsoenlijke bands bij. |
|
quote: Check nieuwe Nargaroth eens. Ik wist niet wat ik hoorde, en was er nooit gek op. |
|
Heb ze sinds Sig nog twee of drie keer gezien, vind ze live echt goed nu ze ook oefenen en een vastere bezetting hebben! |
|
Gaat dit nog wel door? Wil je muilperen? |
|
quote: Muzikaal vond ik de eerste paar cd's best te pruimen tot dat gejank begon. Maar qua ideologie is het natuurlijk een lachertje van jewelste. Je moeder. |
|
quote: Black metal ís een groot lachertje van jewelste. Black metal en ideologie, laat me niet lachen... [Dit bericht is gewijzigd door Son of Sam op 29-01-2011 14:17] |
|
Kanwulf is natuurlijk een sukkel eerste klas maar zijn muziek heb ik altijd kunnen waarderen. Zelfs na dat bagger optreden de laatste keer in de Baroeg ben ik toch weer aanwazig! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote:Bedankt voor deze boeiende bijdrage. Ik kom ook wel weer af, gaaf festival. mental |
|
Van de organisatie heb ik begrepen dat er wat line-up problemen zijn. Ze verwachten wel dat het festival nog gaat plaatsvinden, maar dan ws met andere bands. To be continued... Kikadewado |
|
Het blijft wel rommelen, dit jaar, zeg... |
|
Nargoroth wordt vervangen door Justin Bieber? |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Volgende pagina |