|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
dat nummer is gewoon één lange lekkere breakdown [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 21-06-2011 0:27] signature |
|
mijn favoriete Napalm Death nummer überlog, het lompste 1.50 raaaaaaagh break 2.30 moraaaaaaagh break signature |
|
quote: Skinlab! |
|
signature |
|
Op 2:09 heel verrassend een erg lekkere breakdown. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Begint op 2:14, om uiteindelijk te ontploffen op 2:27. Eén van de redenen waarom ik deathcore zo goed vind. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Na die epische intro op 2:10; ''Everyting you love... FUCKING DIES!!!'' Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Het laatste gedeelte van Davidian van Machine Head is dat ook een breekdown, die vind ik nog steeds briljand. Slooooooooowwwweeeeeeeeeee Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Vanaf 2:06. Vergezeld door een legendarisch slechte collage van amateurworstelaars. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Klinkt een beetje als Hatebreed, maar ik ken de naam Dry Kill Logic ergens van. Maar waarvan precies? Argh... Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Dat is die nu-metalband. Bekend van hitjes als Paper Tiger en Rot. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Van Rot dus Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Vanaf 1:30 tot 2:03 djuuunnnnndjuuuuunnnzzzz Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Dat is niet Davidian, maar Thousand Eyes |
|
quote: Dat is niet Thousand Eyes, maar A Thousand Lies. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik moet Ben toch een keer kunnen overtuigen van deze band. Vanaf 3:40, lekkere subtiele opbouw en dan sloopwerk! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Dat klinkt niet slecht. Misschien die plaat toch maar eens neerhalen. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
*HOOPT* D'r zit zo'n donkere laag over deze plaat. En de sound bij de breaks maakt het nog zieker. Koptelefoon op en een paar keer goed luisteren Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Dat nummer begint me meer en meer te boeien. Is dit koor ook al dood? See what I did there? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik heb begrepen dat ze "on hiatus" zijn en dat ze bezig zijn met nieuw werk. Die drummer (Mike Ranne) is een beest! (ook bij TTEOTD!) Ook een zeer effectieve, vanaf 2:06: Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Die in Silence is Golden is ook vettig! Maar Chopping Block gaan ze nooit overtreffen. Kon er geen deftige clip van vinden, maar deze lijkt het juiste stuk vanaf 1:58 goed uitgesneden te hebben. Al heeft hij wat aan de EQ geprutst, stouterd. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
THIS HAS MADE ME WHO I AM I WILL FEED ON THIS HATRED!! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ik had laatst een mentalbreakdown, jammer dat hij hier niet meer post. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
@Cokking block , maar :') voor Linkin Park daarvoor. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |