|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Die gore bands kunnen met momenten echt wel lekker ontopic uit de hoek komen. (0:58) Ik zoek trouwens nog naar de eerste band die succesvol black metal met hardcore mengt. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Nice! Deze ook, die drums 2:03 Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Bruut Beste breakdown ooit: Liferuiner - No Saints. 25 minuten lang. Vanavond in Gent trouwens I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Check Gnadap, nederlandse band. Ze komen binnekort met een nieuw album, je kunt hier alvast een voorproefje luisteren; http://nl-nl.facebook.com/pages/Gnadab/46532031831. Tis niet alleen black metal en hardcore, maar succesvol ist zeker |
|
quote: Was 't wat? De Edge geclaimd? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Gaat rechtstreeks mijn top vijf concerten binnen. Wtf, geniale show! Met zeventig man doorslaan op Liferuiner. Pit was goed (geen irritante klootzakken die alle muren afgaan), setlist was goed, geluid was top. Jammer dat ze maar een half uur speelden, maar het was wel episch genoeg. Oh, en tussen het roken en drinken door ben ik straight edge [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 21-11-2011 18:41] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Beter man, klinkt als een mooi feestje! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Setlist (volgens mij): 1. Intro 2. If Being Fake Was an Olympic Sport 3. You Look Better When You're Drunk 4. S.O.S.E. 5. I Don't Need to Be Straight Edge to Be Better Than You 6. Chernobyll 7. MegaDEATH (met intro) 8. 1990 I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Gruwelijk, alle "hitjes" Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Juist xSuck My Dickx, You Use Dirt as a Metaphor for Life en Saints and Sinners nog. Maar goed, ik kan niet klagen. Lang geleden dat ik me nog eens zo tevreden gevoeld heb over een concert. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Oh ja, Saints and Sinners! Nog wat vette merch opgepikt, las ik? OT: vanaf 3:40 zoiets Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
gans dat nummer heerscht signature |
|
Deze band heb ik vast van Ben, maar ik weet niet zeker meer. Dit raakt me wel. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Luister hier even naar: 0:35 I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik heb hier Apocalypse opstaan. Dit is een goede versie van Nasty! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Heb jij die laatste plaat van Nasty gehoord? Rost ook alles plat. quote: Yep, wit Liferuiner-shirt met die hoes van Tyler the Creators Goblin Deluxe Edition erop (zonder de titel en de PA). Pantera heeft overigens breakdowns geschreven waar veel moderne bands van kunnen leren. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Haha mooi man! En idd, Pantera > de rest Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ik heb vandaag anders Vulgar Display Of Power (ofzoiets) geluisterd en ik wist precies weer waarom ik niet zo vaak naar Pantera luister. Ik vind het helemaal niet zo boeiend. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Eenzame opsluiting met 24/7 Far Beyond Driven zou goed voor je zijn! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Far Beyond Driven >² Vulgar Display of Power Edit: Of vraag het anders eens aan mijn dubbelacCount Steel [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 22-11-2011 20:51] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: , maar die slinger ik er wel in dan. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Een schizofreen mosht nooit alleen. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Killwhitneydead is overigens pure ontopicness: (rond 0:35) (het gehele nummer) (0:30 - 1:38) Dat krijgt mij altijd wild [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 22-11-2011 20:57] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
1:12 *SPLUT* Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |